2010年6月16日 星期三

The Lounge@中環 - high tea


地址 : 中環金融街8號四季酒店大堂
電話 : 3196 8820
消費 : $212/head (ie total $425)
整體評價 : good 

may 15, 10, 2人嚟high tea,叫咗1個2人tea set :

1) 2人tea set (hk$380)
-茶

i) 4季特色綠茶
-混合有花香/果味,所以並非1般的綠茶

ii) flower earl grey
-友人叫了伯爵花紅茶

-3層架

i) 鹹點
-所有種類大致都喺double上
-迷你3文治有青瓜片,火腿片,煙3文魚同火雞。青瓜片同火腿就普通,而煙3文魚就好濃3文魚味,火雞肉就鹹味剛好
-迷你吞拿魚漢堡同蛋沙律就喺普通出品
-個薯仔連皮,top以酸忌廉同細細嘅火腿片,淡味嘅薯仔又帶有微酸味同鹹香味,豐富同有層次感,好食
-個蟹肉多士,面有少少甜甜酸酸嘅醬,主要食其蟹腳肉嘅鮮甜,底下嘅多士只喺用嚟托住吓,對我嚟講,多餘咗d
-ko呢層無難度

ii) scones
-城中最出名嘅scone莫過於文x酒店,我只食過1次,佢嘅玫瑰花醬的確好,但佢個scone,我嗰次就食到有好輕微嘅苦味
-之後有人話過比我聽4季的high tea scone比文x的更好,所以我1直都搵機會嚟試吓
-1碟4個,2個有提子,2個原味
-伴以clotted cream,1個berry醬同黃梅醬
-個scone外硬,內鬆,唔會乾實,舌根也沒有食到些微的苦味,又有牛油香,友人真喺無講錯
-個clotted cream本身無鹹味,但就為個scone增+多點嘅濕潤度同奶油香
-個berry醬酸酸哋,但唔多甜,為比較清淡嘅scone添點"味"彩
-個人喜歡berry醬多過黃梅醬
-我同友人各食咗1個之後,個胃量立即急劇收窄,戰鬥力大大-弱
-之後我要打包,作為我明日嘅早餐


iii) assorted desserts
-個迷你朱古力puff ok,只喺個人唔多喜歡菠蘿包的酥面
-個桃味macaron嘅面唔多夠脆,可能中間+生果粒,佢嘅濕度影響咗個脆度,最有特色就放喺頂嘅鹽花,"痴"住喺棵葉仔上
-個芒果mousse杯好滑,芒果味濃,不過可惜芒果嘅酸味比甜味強
-最後有個好少用紅提入饌嘅甜品,果肉結實又甜,雖是連皮,但塊皮都唔厚,無影響口感

-refill
-之前見人寫喺有免費refill,不過只此1次
-當食到中段,有女侍應捧住盤甜品,問我哋想refill d咩,我就要咗以下5款
-因為友人比個scone同macaron ko咗,所以全部由我包辦,hehe
-有椰子mousse杯墊以新鮮菠蘿粒,清香同清甜
-有rapsberry mousse cake+榛子海鮮蛋糕,2者嘅海鮮蛋糕軟綿,夠濕潤,而個榛子真喺有好濃嘅榛子香,果仁嘅after taste都幾持久添
-最後有梨tart同dark chocolate,酥皮喺鬆,味道可以,而個dark chocolate好幼滑,但就喺有香蕉味的黑朱古力,個人都喺鍾意純味的黑朱古力ganache
 

後記
1) 預祝友人生日快樂............同身體健康

2) 內部環境

3) 呢度有樣嘢唔好,就喺無得訂位...........點到要真人嚟落booking,通常都唔會即時有位,所以你要去hea吓........有位,佢自然會call你.........嗰日我哋hea咗20分鐘,電話就到喇~~~~

1 則留言:

  1. The tea set is very special in comparison with the other hotels. The bitter taste of the scone at Mandarin must have added too much baking powder.

    回覆刪除