2008年9月13日 星期六

梁記餃子@元朗 - 反而個雞翼好過餃子

地址 : 元朗擊壤路
電話 : n/a
消費 : $32/head
整體評價 : fair與good之間
 
sep 07, 08嚟食咗 :

1) 北京香菜餃子(豬肉)
-走湯,1碗7隻
-但個皮似雲吞皮多過餃子皮,所以喺薄滑,有幾隻,皮叠皮嘅集滙位,就緊緊熟
-味道喺可以的,有香芹香,但唔算好濃嗰隻
-總之唔喺北方餃子嗰種風味

2) 美極雞中翼 (5隻)
-初時以為用美極醬油做調味,原來喺炸雞翼
-但呢個估唔到做得好出色因個皮真喺脆,但又無乾到
-肉完全熟透,離晒骨,但仲好嫩滑,調味亦適中
-另有8隻裝
 

後記
1) menu
 
2) 環境就欠奉,請唔好介意


點樣去???
1) 坐lrt豐年站落...........遲d再補

16 則留言:

  1. d雞feel到好脆!

    回覆刪除
  2. 咁你以後唔好咁老定啦

    回覆刪除
  3. 係喎..睇落去個餃子皮真係幾厚咁喎!

    回覆刪除
  4. 咁望落都係雞翼吸引!

    回覆刪除
  5. 睇落都係雞翼好味 D

    回覆刪除
  6. 你媽媽又打鑼搵女啦
    佢叫你明晚返屋企食飯喎
    七時左右開飯
    唔好遲到要人等啦
    另外,九月二十日 (星期六) 開枱呀!
    唔好俾檸檬我哋食
    托媽媽手掙呀!

    回覆刪除
  7. Mon - 鐘菜 - 六時半
    Thur - not yet know

    回覆刪除
  8. 你媽媽昨晚 call 我
    話星期四嗰晚想喺魚翅城食散餐
    唔駛咁貴喎
    叫我幫佢訂枱
    我話駛唔駛咁快呀
    佢話驚無枱
    唔喺間間都合心水喎
    我叫佢等陳文輝返來問過佢先啦!
    之前陳文輝話媽媽睇過我幫佢攞嗰d菜單
    媽媽話貴喎
    要成七八千蚊一圍
    其實人哋都有三幾千一圍
    不過可能佢睇唔上眼啦!

    回覆刪除
  9. 行過小小有間食上海野都ok架

    回覆刪除
  10. 雞翼或者餃子都輸比條街名:擊壤路! 形呀!

    回覆刪除
  11. 多謝讚賞!

    回覆刪除
  12. 好似叫北京什麼白的, sorry我真係唔記得, 不過係對住巴士站

    回覆刪除
  13. 你blog寫得很祥細,圖文並茂,你介紹元朗食市有些我都試過,這間餃子店亦試過,下次可試下些雞翼.

    回覆刪除