2010年6月29日 星期二

邦美蜀越南小食店@元朗 - 抵食兼質素平穩

moved

邦美蜀越南小食店
 
地址 : 元朗鳳琴街19號鴻運中心57號舖
電話 : 2475 1909
消費 : $65/head (ie total $175)
整體評價 : good (計埋價$$$$因素) 

nth visit
jun 13, 10本來想帶友人倆去食法餐,不過佢哋今次都喺無緣............因廚子有事,嗰晚休息.........所以轉帶佢哋嚟呢度........未搬前,我都去過幾次........新店反而喺第1次嚟........因為店子大了嘅關係........好似宜家多咗咖喱.........主攻佢嘅招牌菜 :

1) 邦美蜀3寶-金邊粉 (hk$39)
-1次過試晒3樣嘢,有效率,我鍾意
-佢嘅雞翼同扎肉都正常,食得過
-牛丸嘅質感無潮式嗰d咁結實,較之鬆d,但牛味都濃喎,同我平時食開嘅有點不同
-只喺個蘿蔔煮得過腍咗d
-湯底據說喺牛腩濃湯,的確好夠味,好濃,如果鹹味輕手d就更+正同原味自然


2) 香茅龍眼冰 (hk$16)
-因為未試過,所以叫來1試
-不過香茅味太溫和,而且甜咗少少
-未能突出香茅嘅個性出嚟,比甜味搶晒


3) 青檸梳打 (hk$16)
-我介紹友人飲呢個
-雖然我唔喺成日食越南嘢,但佢嘅青檸梳打喺暫時飲過最好/留下印象的
-友人都讚呢個酸得嚟幾清新
-咁佢嘅質素即喺保持到..........佢用上不少嘅新鮮青檸,所以特別出青檸嘅獨特香氣同味道


4) 咸檸7 (hk$16)
-見友人反應,應是中規中矩吧


5) 邦美蜀招牌法式3文治 (hk$25)
-也是我勁力推介的
-因為我以前食過,所以只叫店員開2就得喇
-食得辣的,可以+辣椒絲
-呢個喺即叫即整,所以要點時間
-聽到友人咬落去所發出嘅聲音,包質鬆脆,又1保持到嘅名物
-咁多配料,當然唔會難食啦..........
-等我搵次去encore吓先~~~


6) 茄汁牛腩飯 (hk$35)
-佢嘅茄汁"杰"咗少少,所以番茄味不夠自然
-而且牛腩雖未至於實,但亦不能叫鬆
-呢道菜,我還是喜歡西貢嗰間x味多d


7) 越式肉碎蝦米蒸粉包 (hk$28)
-1碟4件
-粉皮不是腍晒,軟熟,又唔會成口模糊嘅粉
-裡面都好多料,有肉碎,蝦米碎,雲耳粒等
-配料很多,有花生碎,醃過嘅紅白蘿蔔絲,洋蔥絲,又有酸甜汁,味道整體好豐富



後記
1) 多謝友人請食飯


n+1th visit
心思思仲想試嘅炒牛肉飯,終於jun 20, 10來食埋佢 :

1) 招牌炒牛肉飯 (hk$35)
-初時擔心會食唔洗........所以環保飯盒都帶定嚟........hahaha
-牛肉切到好薄片嗰種,所以口感同牛臊味都比較薄弱,+上個汁偏甜,所以進1步蓋過了肉嘅味道
-d配料有洋蔥絲,芫茜同蔥,都幾香架
-只喺個醬汁偏甜咗,所以食落去味道比較單1咗,連帶性將咁有味道個性嘅芫茜都按扁了
-但不是差的,至少我可以全碟ko,唔洗入盒...........不過可以更好



後記
1) 店內環境





 


 

 



 

1 則留言:

  1. Seem not bad living in Yuen Long. So many choose. I like the drinks.

    回覆刪除