2010年6月23日 星期三

過橋麵檔@元朗 - 鹹雞餐

過橋麵檔

地址 : 元朗建德街25號大福中心地下1號舖
電話 : 2449 4810
消費 : $42/head
整體評價 : good

因為食友2次喺我面前讚呢度嘅雞,而且又要嚟呢頭買鴨頸糖,所以jun 06,10嚟食個quick dinner :

1) 經濟鹹雞菜飯套餐-碗 (hk$42)
i) 老火湯
-好足料嘅1碗住家湯,有雞腳,有瓜,有粉葛,花生,紅蘿蔔,豬肉
-夠味,又濃而且喺住家味,煲得又夠時間因d雞腳,瓜,粉葛同紅蘿蔔都腍晒,溶開添
-無嘜味精痕跡
-我反而覺得個湯仲好過碗雞飯呢,haha


ii) 鹹雞菜飯
-餐牌寫明用新鮮雞做
-鹹雞因為喺醃鹹咗嘅關係,所以如果有雞味皆被蓋過
-我舌頭不夠靈,所以未能証實是否新鮮雞,不過肉質喺唔會腍晒
-雞轉彎位置真喺好嫩滑
-蘸埋個沙薑醬,呢個好香,所以我多數蘸沙薑醬都無嘜點揩個蔥油醬
-個菜飯個份量都ok多,而且都幾多菜吓,無欺場,不過就無嘜味



後記
1) 初時聽食友講,喺新b仔附近,不過去到都喺搵唔到,要打電話比店舖教我去

2) 都真喺幾多人,唔想排隊,真喺要<7pm嚟..............我本來插咗坐喺密密嘅1張長枱中,後面枱有人走咗之後,店員主動建議我改坐嗰度,唔洗迫得咁緊要,真好服務

點樣去???
1a) 坐巴士(例如264m, 269d, 869,968.......等)在又新街落車..........(呢條同馬路並排嘅就
喺叫元朗大馬路)............右手邊方向行

1b) 坐lrt就大棠站落

2) 之後轉入ok呢條大巷.........向前行

3) 見到呢個街口............過馬路..........保持向前行

4) 繼續向前行

5) 繼續向前行


 6) 繼續向前行

7) 過對面馬路..........繼續向前行


8) 過右手面嘅安全島

9) 再過紅綠燈.........去到惠康........向右手面前行


10) 跟個彎轉左行..........就見到喇


2 則留言:

  1. 我尋晚食左、一個覇皇雞、一個咸雞、一比之下、就會覺得咸雞係fresh D。我覺得幾好味!

    回覆刪除
  2. 這間店的出品只能算是合格,卻常有人推荐,其實有些言過其實. 因全店沒有一樣出品可以叫人食髓知味,食過番尋味的感覺.

    回覆刪除