2010年6月7日 星期一

Ali-Oli Bakery Cafe@西貢 - 飯前甜點

Ali-Oli Bakery Cafe

地址 : 西貢沙咀街11號地下
電話 : 2792 2655
website : www.alioli.com.hk
消費 : 如下
整體評價 : fair與good之間
 
1st visit
apr 05, 10去地質公園前嚟望咗1趟,行完就嚟真正買,可惜最想食嘅chocolate eclair同sacher已賣光了,試咗以下 :

1) banoffie pie (hk$38)
-auntie店員見我失望嘅表情,反推介我呢款甜品,用上了新鮮香蕉,fresh cream
-所以我信佢,買咗1個5人即刻食
-很多的cream,好滑,又唔太甜
-而香蕉片喺厚切,好有質感,香甜
-而最底嘅焦糖cream/醬,又唔會好甜
-個底有點似麥維他嗰種,但就無麥香味
-幾脆硬,所以幾難分開吓,唯有上有上食,下有下分開食
-的確好味,無介紹錯



2) 煙肉條 (hk$18)
-女店員淨番2條,所以想盡快sell埋佢
-個形狀令我諗起曾喺澳門robuxxxx嘅其1餐前麵包,所以買了1條
-不過麵包喺帶"un"性嗰款,要翻熱食先好,凍咗食麻麻


3) 香蕉蛋糕 (hk$15)
-見到個樣都幾好食咁,所以買來1件試吓
-多士有厚多,咁呢件就1定可以叫厚蕉........haha
-佢真喺近乎3cm厚,真誇張呢
-佢1件=坊間2件有多
-有天然嘅蕉香味,蛋糕綿軟,夠濕潤,又夠合桃香,又多
-香蕉同合桃真喺絶配
-好好味


 
後記
1) auntie同uncle店員招呼很warm..........又落力............auntie似去過舊金山之類長時間生活過

2) 幸好佢哋喺堅道有分店............咁我就可以喺堅道完成埋未完嘅心願........又可以試埋auntie推介嘅quiche
 

2nd visit
may 01, 10去另1個地質公園,早上已致電訂chocolate eclair因之前去過堅道嘅分店2次都食唔到。不過嗰日比較晏先有貨,要去完橋咀洲番嚟先有 :

1) chocolate eclair x 2 (@hk$15)
-見剩下2條,所以買晒佢
-個皮沒有鬆化感,更沒有彈性可言,也沒有牛油香
-中間的cream是滑兼稱職
-不過只賣$15/條,也不能要求過甚


後記
1) 友人另外叫了carrot cake,說是不錯,因為有提子乾,所以我無試到

2) 叫做試晒我嘅target list............只喺某幾樣嘢好............水準沒有預期的高

2 則留言:

  1. Eclair 沒有牛油香. Help you to keep fit! J/K

    回覆刪除
  2. 烟肉條, 香蕉疍糕, 朱古力eclair, sogo 地庫麵包店日日都有, 水準都唔差, 唔使去咁遠 La .

    回覆刪除