2010年6月13日 星期日

Hokahoka@尖沙咀 - 久別聚餐

地址 : 尖沙咀麼地道63號好時中心51-52號舖
電話 : 2366 1784
消費 : $180/head (ie total $1,085)
整體評價 : fair與good之間 

may 11, 10,6人嚟dinner,叫咗 :

1) 前菜
-醃得鹹鹹酸酸又有微辣
-味道豐富得嚟又惹味
-當時極度肚餓嘅我,好迅速地比我食晒

2) 枝豆 (hk$30)
-每次去到日本舖頭必叫嘅小食,而且人還未齊,都要叫樣嘢食住先
-豆算肥大,腍,表面濕濕地但無鹽花,雖不是我所喜歡嘅做法,但是可以的小食

3) 薯仔沙律 (hk$35)
-住家風味,味道當然很薯,很粉
-薯仔因為切得不細,所以仲有成舊比你咬吓,但薯沙就唔算多
-個人喜歡薯仔沙律多d起沙

4) 炸芝士年糕 (hk$55)
-排成好靚嘅花形,不過我又影得out focus咗
-上枱時好熱烘烘
-糯米好煙韌,裡面嘅芝士真帶d"so'
-好鍾意食芝士嘅友人就大讚勁掂呀

5) 串燒拼盤 (hk$70)
-人多叫個拼盤就最理想,唔洗諗咁多,又多種類
-1串喺青椒仔,雞軟骨,腎,牛舌等
-腎同牛舌都好爽,燒得唔乾

6) 淨蛋卷 (hk$45)
-要求淨蛋卷
-夠厚,都無煎老到,不過仲喺差點蛋汁,否則就perfect喇
-食時,+點蘿蔔蓉,又多1份味覺
-不過唔知點解碟底咁濕?

7) 燒鰻魚
-叫了淨鰻魚,燒得不錯,但因唔乾,好juicy,好多魚油,也食不到有泥味,只喺表面還未燒到有微脆嘅效果
-個醬汁帶甜,輕輕的附在表面,有畫龍點睛之效

8) 壽司拼盤-松(hk$250)
-d魚生無色澤,直情暗啞,3文魚尤其明顯,所以有食剩

9) 炸芝麻雞翼 (hk$38)
-有2隻
-因不停吹水,無喺即想嘅時候食
-未能嚐到最真實嘅原味

10) 野澤菜漬物 (hk$45)
-賣相的骰
-漬物都個1直都喺麻麻的

11) 木魚花飯團 x 2 (@hk$20)
-友人們叫咗木魚花
-原來佢哋嘅飯團會跟麵豉湯的
-友人覺得麵豉湯很鹹,但我又唔覺得真喺咁鹹

12) 梅飯團 x 2 (@hk$20)
-友人話真喺好似每啖得好酸
-笑言可以變超人~~~

13)  燒飯團 (hk$20)
-我就當然叫個燒的,睇吓佢哋嘅燒功啦
-都幾大個吓
-表面都微脆,但可以再燒耐多少少,脆多少少,自然有埋個焦香味,就更好

14) 南瓜天婦羅 (hk$45)
-佢嘅炸漿都ok薄,無食到成口油
-裡面嘅南瓜結實得嚟但腍,也有南瓜應有嘅甜味
-不錯

15) 燒雞翼 (hk$35)
-簡單嘅日式燒雞翼,骨已分成獨立的2條,好易食
-我等咗1陣先食,所以食唔到剛上枱時嘅皮脆
-肉質結實又嫩,調味比較輕手,食其原味為主
-下次都喺要即刻食先有最大嘅好味感


後記
1) 店內環境

2) 當晚差唔多都喺日本人幫襯 

3) 大家都有成4-5年無見/聯絡..........友人將於今年10月結婚,恭喜恭喜~~~~ 

4) 打電話相約時,講到其1友人嘅兒子最令我印象深刻.........聽落好攪笑
友人 : "我收咗工,好少上網check email因為屋企有隻'烏英"(佢個仔)"

我 : "咁,我都明"

友人 : "但佢唔喺淨喺"烏英"住我哋,佢連陌生人都"烏英"

我 : "吓.........咁佢同陌生人可以點"烏英"呀?"

友人 : "我舉個例...........我每日都要喺馬鐵站接番佢...........成個馬鐵站嘅職員都識得佢..........佢亦識晒成個馬鐵站嘅職員囉..........."

我 : "咁佢有咩同個陌生人講架?"

友人 : "有次個職員同佢講有個新同事...........佢即刻話叫人介紹佢識.........人哋話唔得喎因佢已經落咗班...........佢就話要講個名嚟聽吓先"

後來先知佢都未夠5嵗..............

我 : "omg!!!!"

友人 : "hahaha.........你喺第1個知道我個仔幾大之後有咁嘅反應嘅人...........個個都會講嘜咁細咋~~~"

我 : "hahaha..........佢哋都唔知你個仔嘅事跡呀嘛~~~~"

我 : "btw,你會唔會帶"烏英"嚟架.............?"

友人 : "唔會啦~~"

我 : "gd.......v r safe.......hahaha"

食飽飯後,友人又講咗佢個仔1個好經典嘅事比我知

友人 : "話說馬鐵站有個女職員升職,所以會遷去1個新站"

仔同女職員 : "我會好掛住你..........我可唔可以錫你1啖呀?"
友人轉述 : "個女職員都未嚟得切有反應"

仔同女職員 : "你唔洗怕醜喎?"

hahaha...........

sorry友人,我並唔喺嫌棄你個仔............不過如果佢"烏英"我5分鐘.........我好擔心會同佢講 : "你行開啦~~"


 

 

1 則留言:

  1. Haha, 你友人個仔的真係好搞笑 5歲已經係咁, 15歲時都唔知變成點了~~

    回覆刪除