2010年6月21日 星期一

麵創坊@鰂魚涌 - 特色撈麵 (closed)

closed

麵創坊

地址 : 鰂魚涌基利路7號太吉樓地下2號舖
電話 : 3486 8525
消費 : $76/head (ie total $228)
整體評價 : good 

may 29, 10,3人嚟食午餐,叫咗 :

1) 淨魚片頭 (hk$38)
-排得好靚
-魚片結實,又彈,又無嘜胡椒粉味,正對口胃
-底下墊有好多白蘿蔔,腍到就夠,不過唔夠甜,味道淡咗些少

2) 香酥炸豬大腸 (hk$38)
-份量都唔少喎
-都幾肥美喎
-入口仲幾熱吓,外皮都炸得小挺喎,因咁肥美,自然好有甘香味啦,質感帶點彈性添
-初時擔心有"押"味,幸好處理得好好,無嘜呢股味道
-好有水準,無諗過此店又做得好唔錯喎,難得~~~

3) 牛根腩飯配白咖喱 (hk$48)
-試咗友人少少
-友人讚不錯

4) 牛脷撈麵 (hk$42)
-選了牛脷,都唔少片喎,起碼有5片,炆得夠腍,又帶有溫溫嘅牛臊味,調味恰適,沒有過鹹搶走咗牛臊味
-而個麵有5款比你揀,揀咗粗麵,粗麵可以al dente些少就更perfect
-而個醬(有辣,有唔辣)共7款供選擇,我揀咗鹹魚醬,味道唔會好強鹹魚味,鹹魚味溫和,可以形容為點到即止,其實可以鹹魚香度上強多1點,增添個性

5) 本地新鮮牛坑腩撈麵 (hk$62)
-全個賣相似喺清湯腩嘅style
-試咗友人1片牛坑腩,佢都唔喺實,略嫌肉質不夠鬆
-友人就嫌佢切得未夠厚,現在只喺厚過牛脷些少
-喺我嘅心目中,牛腩鍾情天后"x姐"同soho"9x"
-友人也是揀粗麵,但就配咗峇拉醬,侍應介紹呢個似馬拉盞咁,都喺熱賣之選。試咗友人少少,的確好有馬來風味,比鹹魚醬更惹味,但又唔辣喎,啱晒我


後記
1) 店內環境

2) 亞姐們嘅服務也很好,+熱水嘅頻率都幾高

5 則留言:

  1. Little Ting Ting6/21/2010 6:09 上午

    呢間幾好食架, 不過價錢我覺覺得貴咗D, 我只係食過峇拉醬,下次再試下馬拉盞先

    回覆刪除
  2. 牛脷撈麵真係好少見,一定要去試下先

    回覆刪除
  3. Hello, jj, 我家附近, ok i will try it and report to u soon... thx so much...

    回覆刪除
  4. thanks for yr support, jj...

    回覆刪除
  5. 前天去吃午餐,把鬼! 爽腩不知所謂,坑腩冇食到不過睇賣相都唔得。 比九記、華姐及大利都差幾條街,魚片頭亦不見特出,同安利冇得比,就算車小姐家附近都有一間好過佢。 一個爽腩魚片頭撈麵套餐收我八十幾? 咪玩啦!

    回覆刪除