2010年6月1日 星期二

Coco Espresso@上環 - 出征前打底

Coco Espresso

地址 : 上環皇后大道中197號地舖
電話 : 2542 2228
消費 : $46/head (ie total $138)
整體評價 : fair與good之間 

apr 23, 10,3人嚟食早餐,叫咗 :

1) grilled sandwich早餐 x 3 (@hk$28+$18)
-每個都喺1份烘過嘅3文治同1杯飲品
 
i) 烘3文治
a) 蛋沙律
-烘嘅3文治選擇得4個
-蛋喺烚蛋切片,並非切粒
-店員介紹烘過嘅3文治會好食d,永遠多數嘢熱食都會帶來額外嘅香氣(熱出材料嘅味道),也會帶來暖人感覺

b) 火腿芝士
-烘過後嘅芝士,變軟後,味道更出,但如果溶嘅程度再強d就好了
-估不到佢嘅火腿咁厚切呢

c) 香蕉花生
-香蕉同花生真喺好夾的
-香蕉片舖滿整片麵包,另1厚切,足料之作
-花生醬就不是好似蕉片咁厚的塗上,所以蕉味無被搶過

ii) 咖啡
-因全部要特式咖啡,所以每杯要+$18
a) flat white x 2
-漂亮嘅拉花
-友人話咖啡香味不足

b) decaf flat white
-嚟之前check過佢有decaf,所以我可以嚟喇
-我嗰杯喺心形拉花
-泡沫好幼滑,都好順喉,口感嚟講就真喺好唔錯
-因為decaf嘅咖啡香氣1定比正常嘅失色好多,所以對1個只能飲decaf咖啡嘅我,暫時仲喺中環capxxxx嘅decaf latte最讚..........真喺有飲完1啖要飲第2啖嘅魔力


後記
1) 店內環境........也很喜歡牆上嘅相

2) 店員同店主服務好好...........又問吓我哋嘅食物意見.............坦白講,大家都覺得多士比咖啡好

3) 友人臨走前仲同店主吹到我好勁咁............"佢好出名架"...........痴線.........hahaha.........友人嘅誇張能力真喺又"升呢"到高處不勝寒嘅地步......... 

4) 高興食完之後,就可以去馬交作戰

2 則留言:

  1. 咁你真係勁喎,又出名,唔係亂咁吹!

    回覆刪除
  2. 計我話,你果位友人就真係有見識嘞,並唔係吹噓。你的確幾出名吓,食評又多,不過個blog嘅稿就出得慢左d,time lag成個月有多,應該調節下,如果唔係你d稿就唔係最update嘞。

    回覆刪除