2010年6月2日 星期三

澳門深度遊 - apr 23-24, 10 (part 1)

都成9個月無回鄉..........自掏腰包住咗氹仔君怡因叫做幾平吓...........今次做planner有點難(下删3000字,hahaha)..........不過幸好大部份嘅餐廳都滿意,也有令人驚喜嘅dishes~~~~



地址 : 沙梨頭南街29號地下C舖 (紅街巿大斜對面)
電話 : 2825 2517
消費 : mop36/head (ie total mop178)
營業時間 : 7.00am-2.00am
整體評價 : good 

apr 23, 10,5人嚟到澳門即刻食個午餐,叫咗 :

1) 蟹皇撈麵+蟹皇 x 2 (@mop23+12)
-咁叫即喺1份麵配2份蟹皇
-呢個咁刁鑽嘅叫法,當然喺食友教我啦,hahaha
-蟹皇幾有蟹鮮味,以咁嘅價$$$$,已交足功課了
-底下其實浸有蟹皇油,所以個麵都可以帶有蟹鮮味
-麵質唔算好彈,但都ok的,反正呢碟嘅主角喺蟹皇
-碗湯飲到有魚味,亦混有輕微嘅胡椒味,也是可以喎
-好好味,所以最後都encore叫多1個

2) 香煎墨魚餅 (mop34)
-不是結實爽彈版,喺腍嘅version,間中食到有細細的墨魚粒
-調味不錯,但有點懷疑是否全出自墨魚膠,定喺有其他材料

3) 蝦干魚蓉粥 (mop19)
-試咗2啖,喺無米花嘅做法
-但味道因為有蝦干,所以都會有點鮮味
-亦見到細絲細絲的魚蓉
-也食得過
 
4) 蠔仔濕炒麵 (mop28)
-呢個個麵炸得帶脆,又唔油膩,個麵就讚
-不過蠔仔不夠肥美同鮮味,而且淡口咗d,大大拖低其整體質素

5) 大枝可樂x 3 (@mop7)
-友人就覺得味道同香港的不同,呢枝差好多,帶點藥水味咁

6) 罐裝汽水 (mop6) 

後記
- 全餐評價最高當然喺個蟹皇撈麵啦,其次就喺個魚蓉粥



地址 : 雅廉訪大馬路109B德運大廈地下A舖 (紅街巿嘅龍華後面,對面喺聖心學校)
電話 : 2848 2027
消費 : mop12/head (ie total mop60)
營業時間 : 7.00am-7.00pm
整體評價 : good 

apr 23, 10,大家跟住我嘅行程食個午餐下集,5人叫咗 :

1) 爽爽招牌雙丸 (mop22)
-喺淥豬肉丸同墨魚丸
-豬肉丸爽,估不到個墨魚丸仲好味因為爽彈之餘,仲食到大粒嘅黑魚粒添
-2者嘅質感都比較鬆
-佢可以有3種食法,跟上湯,即喺好似宜家咁,仲有葡汁同咖喱汁
-店員好主動咁"匹"齊葡汁同咖喱汁比我哋試吓
-我哋都覺得呢個上湯嘅中式食法最配

2) 爽爽煎韮菜餃 (mop18)
-個皮煎得挺身,又薄,韮菜肉餡又多
-真喺做到皮薄餡靚
-不錯

3) 爽爽煎墨魚餅 (mop20)
-見個墨魚丸做得咁好,所以就叫埋墨魚餅試埋佢
-但個質感明顯比個丸實,而且亦無混到墨魚粒,所以口感上亦稍遜
-另外亦油咗d
-所以1致喜歡墨魚丸多d

後記
- 喺附近嘅金魚店外養咗隻貓,佢好可愛,又乖,仲比你同佢shake hand添~~~



地址 : 雅廉訪大馬路107號地舖 (紅街巿嘅龍華後面,對面喺聖心學校)
電話 : 2821 5866
消費 : mop9
整體評價 : fair 

apr 23, 10,喺爽爽附近,發現呢間比較少見嘅台茶店,而且企喺旁邊等友人時,就聞到好香茶味,所以好少飲台式奶茶嘅我就試咗 :

1) 凍阿烏奶茶 - 中 (mop9)
-甜度適中
-茶味比較淡,奶味都有,不過唔算好出
-雖然香港開到成行成巿嘅台式飲品店,不過我都無嘜點飲過,所以我唔多知道佢有幾好

後記
- 番到嚟香港check吓,原來香港都有2間的


4)  馮記三盞燈豬腳姜

地址 : 三盞燈 (新橋)圓形地街市熟食檔
消費 : mop7/head (ie total mop33.5)
營業時間 : 9.30am-7.30pm
整體評價 : fair
 
apr 23, 10,經過開呢度,襯未到weekend,無人排隊,所以叫咗幾串 :

1) 豬皮,豬耳,小腸 (mop15.5)
-個醋汁嘅酸度多過甜味,所以其1友人會覺得酸咗d
-我1貫都唔多好薑醋,但都ok
-3樣嘢中,豬耳用薑醋煲都ok因豬耳有其特性,有咬口之餘,亦唔多會索滿薑醋汁,比較對我嘅口胃

2) 豬腳,蛋 (mop18)
-原來友人之中有個薑醋王,所以就買咗出名嘅豬腳同蛋
-聽說隻蛋好入味,但又不會醃到實晒
-友人嘅comment話個薑醋都ok,亦接受到薑醋嘅酸度


5)  Lemoncello Gelato

地址 : 新馬路大堂巷11號地下
電話 : 2833 1570

apr 23, 10,大家都行得好熱吓,4人各自叫了1杯,不過我要保留實力食牛什,無跟
 
 
6) 楊六記

地址 : 新馬路爛鬼樓草堆街橫巷1B地下
消費 : mop4/head (ie total mop20)
營業時間 : 2.00pm-6.00pm
整體評價 : good

apr 23, 10,終於可以食到啦,叫咗 : 
1) 草肚+牛蹄 (mop10)
-有溫和嘅牛燥味,調味不過鹹但夠味
-草肚好入味,又腍
-原來牛蹄入口滿是膠質,炆到腍晒
-所以食完呢碗之後,我又去買多碗

2) 牛什 (mop10)
-因為去到時間已晚 (>5.30pm),所以餘下嘅位置唔多,想食嘅牛頭皮,沙瓜都賣晒
-咁就叫個什,咩都有少少咁啦
-呢度有牛氣管,肺,膀............

後記
- 之前好多次嚟澳門,都有不同嘅原因,所以食唔到,今次終於趕得切嚟食 
- 澳門有好幾檔牛什好出名,但呢度嘅牛什嘅味道唔同,佢嘅汁唔會好濃/惹味,只喺溫溫的,但就覺得佢個汁都味道豐富,好似用咗好多材料去整,而牛什亦有牛燥味



地址 : 新馬路果欄街14號地下
電話 : 2892 0944
營業時間 : 9.00am-1.00pm & 2.30pm -7.00pm 

apr 23, 10,順道帶咗佢去飲埋鮮榨椰汁,不過我要留肚食羊腩煲,無跟


8) 無名羊腩煲

地址 : 營地大街同關前正街交界
消費 : mop17/head (ie total mop85)
營業時間 : >6.30pm
整體評價 : fair

之前聽過食友講過1街邊檔羊腩煲,好好味..........到開始凍時,就會收爐。所以見到後,我就好想食...............我知道友人們其實不多想食,因又唔喺凍,無嘜興趣食咁暖胃嘅羊腩煲..........佢哋見我好想試,就當喺陪吓我...........多謝晒

1) 鴿湯 (mop25)
-因純為滿足我想試吓嘅心態,還有1晚餐要食,所以只叫咗1碗大家試吓
-都幾真材實料,有鴿,有肉排,淮山
-味道有點微酒香,湯水上喝到有鴿味,味道喺自然,唔會特別夠味,所以幾住家風味


2) 羊腩煲 - 細 (mop60)
-期待嘅羊腩煲來了
-除咗羊腩外,仲有蔥段,枝竹,但就無通常食到嘅馬蹄
-我就揀咗舊肉食,肉有羊味,肉質喺有明顯彈性的,所以羊嘅質素喺不用置疑
-不過佢嘅皮就好"un",友人"趙"咗好耐都唔得,好似食緊擦子膠咁
-友人比較唔好彩,食到有1舊肉都喺好"un"........皮我就無試過
-無論屋企或香港嘅食肆,個汁都會比較濃,惹味同"杰"身d,但呢個喺薄身嘅做法........定喺我太早去,所以煲嘢仲未煲得夠時間?.........第1次嚐這個style,還是喜歡平時港式的了

後記
- 好矮的枱.........好有特式,尤其坐喺街邊食...............枱矮喺因為預埋放咗炭爐上來時,你都唔洗企起身食

- 初時諗住食到嘅機不多(1來唔知佢收咗爐未,2來好似開好夜的),所以無認真帶埋個地址嚟。喺女媧廟轉落嚟之後,見到個空地有檔專賣羊腩煲嘅檔口,就自然對號入坐..........回到香港睇番個地址,好似有點不同,而且食友話要>9pm先開........但呢檔大約6pm已著燈營業.........食友是否講的是這檔呢,有點懷疑..........所以回來後,同食友verify過,就是這家........當我講出我嘅疑問後.........佢嘅結論喺可能我哋太早去食,煲嘢仲未夠時間的............hahaha,友人們看到後,我諗我好快會比佢哋打死~~~~hahaha


9) 葡韻美食店

地址 : 氹仔告利雅施利華街57-59號
消費 : mop172/head (ie total mop860)
營業時間 : 6.30pm-10.30pm, mon休息
website : www.atascadoluis.com
整體評價 : impressed 

apr 23, 10,因book唔到本來嘅心水餐廳(葡菜),又喺巿區hea耐咗。所以去咗友人嘅推介食肆,同樣都喺食葡菜,5人叫咗 :

1) 麵包籃 (mop5)
-暖熱,皮脆內鬆.........蘸埋牛油食,真喺"捧"呀~~~
-去澳門,真喺好少食到唔好食嘅麵包,連個包都做得好有heart比客人..........呢點香港嘅食肆就要好好學習

2) 青菜薯蓉湯 x 2 (@mop25)
-質地小"杰"身,飲咗少少,好有薯沙,因有火腿嘅鹹味,所以味道不會淡,但又唔叫鹹
-多飲肯定好飽肚

3) 檸檬汁煮蜆
-友人推介必食的
-平時食蜆,1喺白酒,1喺清酒,所以檸檬汁做法比較少見
-我都喺n年前在澳門食過1次,但印象麻麻
-呢個個汁帶自然果酸,再有喜歡嘅芫茜香氣,所以已美味了1/2
-再食個蜆,大隻,肉無縮到豆豉咁,肉嫩,鮮度也不差,大家都無食到有沙,份量都不少
-見到枱上嘅殼,不好意思,我食咗好多呢,hehe

4) sangria
-叫咗1jar
-果味重過酒味,但也是不錯的

5) 燒豬
-佢香港要食有質素嘅燒乳豬,我只喺試過1-2次啫.........因為真喺唔易做得好
-有熱度,我第1件揀嚟食嘅好脆皮,皮亦薄.........做到呢個效果,真喺要拍手
-皮底下雖然喺厚脂肪,但咬落1d都唔油,反而好似軟軟嘅骨膠原咁
-每件大大舊,又多肉
-第2件嘅皮就無唔脆喇,佢喺軟身,帶點煙韌感
-總之好有驚喜
-個薯條炸得幾脆,不過我就嫌佢比較原味,因無嘜+鹽花.........最後被薯條怪友人掃晒

6) 忌廉馬介休 (mop95)
-可以見到兜邊嘅熱波波...........不停嘅蒲吓蒲吓咁
-除咗忌廉外,裡面有好序薯仔片,馬介休絲
-好味,不過好膩同飽肚嘅1道菜

7) 燒豬手
-店主上枱時,幫我哋除骨,因為個骨好燙手,所以佢每次同人除骨後,都要抖吓隻手
-另有焗+薯仔嘅做法
-據說燒嘅做法佢要將隻豬手煲熟佢先至燒
-友人食到皮脆
-食落呢味同燒豬有點類近,只喺呢個無咁多皮下脂肪
-店主後生都好靚仔吓架,友人笑說似葡版趙文卓

8) 焗葡蔬
-好大兜,見個個葡汁,就真喺有點無能為力
-有5款蔬菜 : 椰菜花,西蘭花,椰菜,紅蘿蔔同幾條菜心
-其實ok的,只喺今餐太多肉,所以清唔晒


9) 葡國汽水 (熱情果味+菠蘿味 )
-喺入口果汁
-大家都覺得熱情果味嘅酸甜味突出過菠蘿味

10) 汽水 x 1罐

11) 麵包布甸 (送)
-之前我喺佢嘅bar枱上見到呢個甜品,已經眼望望,店主話呢個甜品唔多地方食到
-估不到食到飽飽之餘,店方仲送埋甜品比我哋食
-麵包+上蛋漿整
-軟腍,唔太甜
-我覺得有點似兒時媽咪整嘅麵粉pancake嘅質感同味道,不過形狀不同而已
-我最後食咗件1/2呢,1來好味啦,2來喺送來的甜品,以清碟表謝意

後記
- 好不錯的葡菜............真的要介紹比朋友 



地址 : 新馬路營地大街吳家圍 (即大馬路附近嘅順德公旁的巷仔/ 保記牛腩對面)
電話 : 6660 1295
消費 : mop14/head
營業時間 : 早巿
整體評價 : fair與good之間 

因為瞓唔到,不如獨個兒出嚟食早餐,apr 24, 10,喺街坊嘅指引下,終於比我搵到,叫咗 :

1) 及第粥 (mop14)
-都唔細碗
-裡面有豬肉丸啦,粉腸啦同豬潤啦
-粥底綿滑,同有少少米花的,味道自然,唔多人工,都唔錯
-覺得粉腸最好,感覺新鮮
-而肉丸就個人喜好想滾耐d,令到裡面個心都不會帶嫩粉紅色,佢又唔喺唔熟,不過未夠透。個人還是喜歡3x多d
-豬潤我就忘記了即刻食,試吓第1時間嘅效果同質地,所以喺碗熱粥內逗留了>5分鐘先食,難免唔多爽口,不過就未至老到"鞋"咗/好實
-唔多好粥嘅我,都可以食晒1碗

後記
- 雖然位置喺後巷,但地下同牆都好企理下,唔會好污穢
- 亞成哥口多多/風趣,好鍾意同埋單嘅客人吹水.........佢知道1個食客喺香港人
成哥 : "你香港住邊架?"
食客 : "新界"
成哥又追問 : "喺上水/大埔 (我唔記得咗)?"
食客 : "天水圍"
成哥 : "咁即喺飽起靜嗰頭"
食客 (catch唔到成哥想講咩) : "咁我唔知飽起靜住邊度喎"
成哥 : "佢齣戲攞咗奬呀嘛~~~"
haha你真喺估佢唔到佢會攪吓gag
我搵咗佢老婆埋單,所以無同佢吹水...........之後我先影番佢嘅舖頭相...........佢就好cute咁做個v手勢比我影,可惜我捕捉唔到時間
- 因見到對面喺保記.........佢嘅早巿就賣腸粉,見有人排隊.........都好想食.........不過剛吃完碗粥,要比d時間自己消化吓...........所以就去咗議事亭附近行吓..........難得可以影到無嘜人喺度嘅議事亭前地

 

5 則留言:

  1. 好豐富的行程呀!!! 似乎3噸口水( ) 的蟹皇撈麵是必食推介喎, 搵次去試試先

    回覆刪除
  2. Wow, impressive trip planning. How many days have you spent to eat so many things? The above places seem like to be far apart from each other. BTW, are you from Macau? My mum's family is from Macau too, but they can never answer my questions about Macau.

    回覆刪除
  3. 勁人即係勁人 (乜你係澳門人?),去澳門呢個咁膚淺既地方都可以咁有深度,勁! 不過 d 食物真係好鬼吸引,我睇睇o下你個 blog 都頂唔順即刻落街買野食… 勁!

    回覆刪除
  4. 你好
    我是香港一間出版社:跨版生活 的助編,準備出版一本澳門旅遊書,很高興瀏覽到你的BLOG,此篇日誌的食物圖都是我們想介紹卻缺圖的,所以誠意向版主你借原圖(因為BLOG會壓縮細圖片象素,故需原圖)嗎?我們會在圖片及版權頁寫上你的名字,並在出書時贈送你一本,以答謝你的幫忙。
    如有興趣,請與我電郵聯絡: yiki.crossborder@gmail.com THX!!
    Yiki 跨版生活

    回覆刪除
  5. 新龍記您都識,佩服!

    回覆刪除