2007年11月15日 星期四

時運高

記得有日家姐話比我聽有個朋友會去埃及旅行,原來喺有人請



家姐 : "亞xx將會去埃及旅行呀!"

我 : "喺牙,佢跟咩團呀?..........去幾多日呀?............去唔去紅海呀?..........."

家姐 : "好似跟xx..........其他唔多清楚喇.........."

我 : "之後叫佢抄d相過嚟睇吓鴉"

家姐 : "佢就好啦,喺佢姨仔(老婆個妹)請佢兩公婆嘅團費架"

我 : "嘩,咁好牙........" (當時我還收到弦外之音)

家姐 : "另外有個朋友個妹又請佢去邊邊度............"

家姐 (提高聲線) : "人地個妹請個家姐呀..........,你明唔明呀?............"

我終於收到喇.............

: "蝦,.........我時運高...........聽唔明播............."



所以宜家我要扮聽唔明嘅時候,家姐就會串我........點呀.......又時運高牙? 但當我聽得明嘅時候.....佢亦會串我......你呢排時運低喎.....

3 則留言:

  1. 記唔記得細細o個時,除o左阿媽錫之外,仲有家姐錫喎,o甘都應該請啦!﹙代你家姐講﹚

    回覆刪除
  2. 菲律賓,平平地,敷衍o下都要啦!唔通上深圳咩?

    回覆刪除
  3. 有無搞錯,就o甘將佢推俾人,雖然都係中國人o者,但係都唔係全部都係好人喎,何況分分鐘係色魔喎 家姐喎,諗清楚呀!

    回覆刪除