2008年10月21日 星期二

串皇@元朗 - 串燒惹味

串皇
 
地址 : 元朗阜財街2號宏豐大廈地下11D舖
電話 : 2470 6688
消費 : $27/head
整體評價 : good
 
見過blog友茄呢啡+or食家寫,oct 12, 08嚟掃,叫咗 :

1) 雞柳
-因去到已有4-5張order等緊,所以絶對喺即叫即燒,1股剛做好嘅熱氣
-雞肉軟滑,厚度適中,1定唔會叫薄,所以咬落有口感,連埋雞皮,所以會甘香,醃得亦好味
-個醬汁要咗唔辣(因見有食家講話小辣都幾辣吓),好惹味
-果然喺人氣項目之1

2) 豬柳
-另1人氣項目
-豬肉嘅肉質就當然比雞肉結實d啦.............但都喺嫩
-都唔錯呢

3) 燒魷魚鬚
-食完以上2串,再叫多2串
-呢個喺4個嚟講最普通,因肉質似乎結實咗少少..............我expect應該喺軟身d.............不過咬口就比到你喇.............而且都喺大size嘅魷魚鬚

4) 雞全翼
-又令我諗起周星馳唔知喺邊套戲/電視劇.........搖搖頭咁唱...............燒雞翼~~~.............我鍾意食
-都做到皮脆............合格有餘


後記
1) 估唔到未到6點鐘已圍住人............走完1堆,又嚟新嘅

2) 但食完,我即刻就覺得勁頸喝..............大家明白啦!! ...........間唔中食吓好啦~~~

3) 喺我企喺街邊1路食時,發現附近有1檔走同樣路線嘅串燒店.............論人數,其實嗰間仲多d添,所以下次我都要去食吓比較吓先得
 

點樣去???
1a) 坐巴士(例如264m, 269d, 869,968.......等)在又新街落車..........(呢條同馬路並排嘅就
喺叫元朗大馬路)............右手邊方向行

1b) 坐lrt就大棠站落 

2) 之後轉入ok呢條大巷.........向前行

3) 喺押舖後少少就喺

17 則留言:

  1. 兵工廠係元朗人嚟架 ,你果嗰串皇我週不時經過架,但就未試過囉,反而食過你講< 其實嗰間仲多d添> 果一間,我冇古錯應該係轉彎嗰間,係元朗好名架 !

    回覆刪除
  2. 你講嗰間(近OK)係好味啲架, 不過都係超多味精架喇, 好似你講齋耐唔耐食吓都OK既,由其是宵夜

    回覆刪除
  3. 每串成廿幾蚊呀?

    回覆刪除
  4. 串皇隔離(近巴士站方向) 仲有一間串燒架, 個人覺得果間好食d..

    回覆刪除
  5. 你講o既另外一間串燒, 應該係叫 "新薏" 一落巴士見到OK, 再行前多2個舖位度就到喇~

    回覆刪除
  6. 係喎, 元朗廣場側邊嘅串燒都得, 我認為得雞串掂, 仲一次一串唔夠添呀,不過又係要等

    回覆刪除
  7. 因為我係元朗人囉~

    回覆刪除
  8. 斜對面檔滷水都超得,有機會一定要試試。

    回覆刪除
  9. 佢隔離檔燒買都唔錯架

    回覆刪除
  10. 講到雞肉串真係元朗廣場旁邊果間先最正呀~一條細街仔咩都有得食~ 如果去到果邊一定要試!! 不過好多人排隊.....排隊人數同串皇不相伯仲

    回覆刪除
  11. 以前係勁好食嫁,不過而家轉左老細就...........

    回覆刪除
  12. I try today and it is really good. Especially the sauce, Yummy!

    回覆刪除
  13. 呢間串皇已今非昔比, 當日老細自己坐陣好好食, 但今日時今日請埋d垃圾伙計, 影響晒d食物質素!

    回覆刪除
  14. 老細發Q左做左幕後喇!

    回覆刪除
  15. 睇到我流晒口水,搵日去試吓先!

    回覆刪除
  16. hey man... this is the one i talked about... hahaha...
    last time when i saw what you've said from your other blog... i thought if you'd miss out this one... but now i know that you've already tried it...
    this is the one i wanna mentioned to you... it's really good!!! hahaha... hope you enjoy it...

    回覆刪除