2007年11月9日 星期五

大棠山莊名廚食府@元朗 - 住家feel


地址 : 元朗大棠山道7號
電話 : 2442 2212
消費 : $90/ head (ie total $360)
整體評價 : fair與good之間

見元朗之友吹到咁掂,nov 7, 07晚跟佢個推介,4人來,叫咗 :

1)煨湯
-其實即喺老火湯,當晚喺眉豆雞腳湯
-waitress好nice,主動在"匹"湯前先端去d油............但都仲喺幾油吓喎
-味道都似夠火喉, 1致認為好住家味,唔多味精

2)生炒排骨
-友人比我嘅推介,話好脆
-出品唔喺好脆口,但都算合格,起碼唔會喺漿粉又厚,又腍嗰種

3)薑汁炒芥蘭
-呢個好夠酒香,芥蘭亦當"灶"

4) 煎藕餅
-友人問我,覺得點呀,我同佢講同出面酒家食落唔同囉,無佢地咁香口,但1定好住家因(夾起來時)..........都幾鬆散, 友人"may may"嘴笑
-味道喺無問題

5)金針雲耳蒸雞
-雞是該店的另1寶,據稱喺走地雞,做法起碼有白切/用金針雲耳嚟蒸
-雞都滑,亦滲晒d金針落去,都幾香架,不過與友人再3品嚐,都搵唔到雞味

6)湯水 (送)
-紅豆沙, 甜咗小小, 質素就1般嗰隻,但就食落有另1種味,呢種味就唔喺在平時ge紅豆沙到搵到,好溫和..........估咗好幾次都未能1致通過
-於是我索性拉亞waitress嚟問............原來喺椰奶嚟ge
-不過見到其1友人唔多欣賞

7)汽水 x 4枝


後記
1)個地方故然就好避啦,環境亦好懷舊同簡約...........主力似serve全條村嘅村民

2)服務好nice.........當你好似街坊咁,問佢有咩介紹/ 出名...........都全部話過你知

3)每碟份量都唔細
4)今次友人請..........多謝先!!............有樣嘢令我好開心是佢要求下次要搵間精緻d比佢請 (因今次太平了).......................呢個要求無難度啦~~~~~ 不過下次就唔知幾時再見喇


點樣去???
1)呢個我就投降喇............無能為力..........呢區唔喺我個據點.........今次都喺友人渣車

2)唔喺渣車嘅話,就要搭入村d小巴喇

3)上面有電話..........都喺問番間舖頭好d..........

1 則留言:

  1. 嘩! 呢D朋友一定要介紹過我識,我負責揾間精緻嘅!!

    回覆刪除