2007年11月12日 星期一

cebu+bohol/ apr 27-may 02, 07

見到blog友norton登咗d bohol嘅相,於是勾起我都post埋1份

1連6日的行程(第1次自由人),始於apr 27, 07

day 1 - apr 27, 07 (cebu)

-到達cebu機場,先去hotel (maribago bluewater beach resort) check in







-搵咗車我地嚟酒店個的士亞叔做司機兼導遊,點知佢部車虧嘅,之後要在馬路截過另1部的士,但好在佢成功幫我地搵到第日出海island hopping的公司

-當日去了以下景點



san forto



santo nino 聖嬰教堂



magellan's cross 麥哲倫十字架



唔記得咩像,好似話好出名



the top : 因無腳架,部儍瓜機影唔到個夜景出嚟,sorry............但喺......喺值得去的

day 2 - apr 28, 07 (cebu + bohol)

-今天活動好簡單,出海同搭夜船去bohol

呢個喺碼頭嚟啫,我地唔喺坐呢隻



呢隻就喺我地艘船,好大,可以坐起碼10個人,真喺佢隊crew仲多過我地呀,好在唔喺每個crew嘅人頭計錢咋





包嘅第1個經過嘅島,如果要泊埋去,又另收



之後第2個島(好似叫hiliturang)有停下來浮潛................當中亞船夫不停sell你額外做嘜做物,連sourvenir都sell埋..........好鬼commercial.....我班friend又推咗我做接洽人...........唔洗煩到佢地............我就不停say no............最後佢都無我辦法

但其中1樣有d吸引喺..........即撈即食海膽 (當然又要額外收,佢地唔會死錯人架)





最後1個行程喺land nalusuan兼食埋lunch









食飽後,再去下面個海灘行吓............範圍好大..........真喺嘩1聲..............水天1色...........適值潮退,就算行到好遠都唔及膝...............因為無勁wide angle, 影唔出..............



水下面好多海星..........



-好夜check in bohol beach club

day 3 - apr 29, 07 (bohol)

blood compact,個租車司機兼導遊好明顯好鍾意呢個景點..........同我地多個angle影.........都要應酬吓佢ge........



hinagdanan (=ladder) cave





之後就帶我地去咩zoo...........睇大蛇



loboc river........見到少泰山...........激呀



choir.........最左手面嗰個好cool..........好有跳舞talent........好有potential大個冧死女.............



吊橋..........去到橋嘅盡頭.............認識2個年青韓國仔,其中1個仲喺中國住咗幾年學中醫.........真喺估佢唔到



出產maghony的樹林,供起呢區起屋嘅木材,........再1次遇到2個韓國仔



chocolate hill............最後1次遇上韓國仔



sagbayan peak的tarsier小猴子..............好可愛...........飼養員仲做個demo比我地睇.........即場餵隻新鮮grass hopper比佢食



baclayon church



佢地應該上緊主日學



day 4 - apr 30, 07 (bohol)

-今天主要出海睇海豚 + island hopping

-好早起身,坐呢種船.........次次都喺船夫先話比我地聽..............叫我地即刻望................但海豚淨喺睇到少少



之後land咗喺balicasag (=crab)島食早餐



呢"paul"喺紅樹木嚟



之後船夫帶咗我地浮潛.......比起cebu d島,d魚嘅種類同數量多好多..........出海嘅費用亦平好多。本身友人帶咗個水底即用即棄相機比船夫同我地影.........點知佢不停影我地..........唔影d魚............side咗..........而我地就好努力咁用麵包引d魚埋嚟...........真喺好多...........d水..........真喺好清........好靚



食飽飽後,再向我地特別要求嘅紅樹林進發...........咁arm又low tide,2個船夫要停咗motor.......好用力"餐"先入到去



水底好多海草........你睇d水質清到.............無得頂



同船夫有d誤會,佢地以為我地要直踩上紅樹林度..........於是泊低隻船後.........就赤腳(着人字拖只會食住喺d泥度)踩mangrove............佢地無嘜保育意識...........竟然比我地任踩唔嬲..............不過佢地個紅樹林個範圍好廣同散.............

1踩落去,大半條小腿已插入泥度..........感覺幾核突吓...........但咁嘅見識唔喺人人可以有



回程嘅時候,low tide更加嚴重..........要我同友人坐喺好尖好窄嘅船頭..........(我唔識游水架)............幫助個尾升起.........(因怕尾部個motor纏住海草)

之後去到深少少個海,不過還未夠..........因個海底好多reefs.........好拋.........幸好仲頂得住..........迫住要在最近的酒店海灘land..........之後再駁tuk tuk回自己酒店

在酒店食過dinner後.......坐喺海灘嘅吊床觀星............好多星星..........雖然個月亮好光,但無影響到另1邊d星..............你有你光,佢有佢閃.................友人問似唔似北斗7星呀?............. 喺唔喺架...........呢家嘢我無研究喎

但嗰日真喺好難忘...........好好玩

day 5 - may 1, 07 (bohol + cebu)

-友人好神心咁早起看日出........張相當然在佢隻碟度copy出嚟啦.........



-影吓好靚景嘅酒店 (呢個喺酒店嘅高價zone,我地唔喺住呢d)





-影吓好靚景嘅海灘







-去最後景點個中途...........見到呢個紅樹林..........司機好醒目停車比我地影個夠........好靚............



-有半日喺bohol..........用埋佢去rice terrace,不過arm arm收割完.........無嘢睇



下午時份,坐呢條船(delay咗成個鐘)番cebu.............好唔願意離開bohol..............., 在船上...........播咗周星馳嘅功工.........雖然睇過.........有幾幕仍是覺得好好笑..........



day 6 - may 2, 07 (cebu + hk)

-今天無安排活動,於是在泳池游吓,學吓踩水...........得咗...................不過亞救生員就時時刻刻盯住我.........因我學踩水時,游到好似遇溺咁.........佢都唔想有咩意外ga ma



-在酒店食過lunch後才去cebu機場.......... 去到機場.........last chance,唔好放過.........買咗1盒芋頭味雪糕返香港



後記

-如果你問我,邊度好玩d.........1定bohol.........cebu個物價貴d la......d人又現實d la

-其實有好多景,礙於環境同場地限制...........影唔到..........但佢地全部留喺我個腦到.........可惜你地read唔到我個mind啦.......

-而且在bohol出海個船夫好後生.......好型仔.........只喺有小小肚腩啫

5 則留言:

  1. 見到陽光海灘搞到我心郁郁添! btw,點解條蛇…咁…大…o既?

    回覆刪除
  2. 如果唔係阿Joe 提醒,我都唔知o向你個 Blog 度沾你光o添!失敬失敬!

    回覆刪除
  3. Hi JJ ,
    見到你d相好靚! 其實hinagdanan cave有無o野睇,見你post得一張相,同rice terrace 值唔值得去? 因為好少人介紹!你o向Bohol租車同包船幾多錢o係邊到搵? 我o向復活節帶兩個小朋友都會住Bohol Beach Club, 請問出入交通方唔方便, 如去Alona Beach 和 Tabilaran, Bohol 搭tuk tuk容唔容易? 另外食o野有無好紹. 如方便可否send 資料參考 唔該哂!
    Ron ( ksyipcool-boy@yahoo.com.hk )

    回覆刪除
  4. 嘩!你o架資料好有用。唔該o西 ! bohol beach club出面除o左間韓式嘢仲有無其他可吃? 咁你有無o向bohol beach club裏面食過嘢,網上話麻麻,不知是否?
    等待你進一步o架資料。Thanks!

    回覆刪除
  5. cebu真係好靚,我都好想去!

    回覆刪除