2008年9月14日 星期日

Café O@灣仔 - 中pizza令人眼突

moved

Café O

地址 : 灣仔盧押道18號海德中心2樓
電話 : 3543 0224
消費 : $82/head (ie total $246)
整體評價 : good

nth visit
sep 09, 08,3人嚟dinner,叫咗 :

1) school bus(左)
-strawberry+frozen yoghurt+milk+banana+honey+museli
-有咁多款材料,味道當然豐富啦
-而且質地都幾"杰"身,証明足料 

2) chocolicious(中)
-vero chocolate+banana+fresh mint+vanilla ice cream
-叫友人形容吓個味道啦
-佢話都出朱古力味,反而個薄荷味唔強,要吞嗰吓先feel到,好似啱啱沖完涼咁清新
-我發現佢適合寫食評多過我,因我都唔夠佢吹牛吹得咁勁
-不過佢講到咁,下次我自己都要試吓~~ 

3) get up & go(右)
-blackberry+frozen yoghurt+honey+milk
-因為有berry核打碎,所以有明顯嘅"鞋"口
-因好幾隻材料味道唔濃,所以整體味道比較乳酪奶味+淡淡嘅酸味

4) pizza(中) : eggplant & rocket leaves
-fresh rocket leaves+eggplant slices+tomato puree+mozzarella+pesto
-額外再+ham,咁成個pizza就無咁齋
-今次嚟就喺想食佢個pizza,記憶中細嘅好似唔多夠3個人食,咁咪叫個中囉
-上到嚟................jesus...........嘜咁長嘅.................
疑问
-之後即刻睇番個menu,原來寫咗長1/2米
-數過1共有20塊小長方形嘅pizza
-個餅底薄,i like it~~~配合芝士,番茄醬同香草醬,火腿同帶甘苦嘅火箭菜,整體味道當然豐富啦
-最後都要pick up4小件走
-所以要有4人以上先好叫中pizza,如果全部女仔嘅話,就要5個人先好叫(平均每人4小件)


後記
1) 店內setting

2) 本來plan住食pizza食到咁上下,就叫埋個pancake,但當個pizza嚟到時,咩都唔洗再諗,食得晒成個pizza已經好叻 

3) 此店有好多branch,有喺堅道,皇后大道中,亞畢諾道,般含道..............我最鍾意當然喺亞畢諾道嗰間啦~~~~


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口

2) 前面見到呢條馬路............向前過晒2段

3) 呢條仲喺駱克道...............向前行多1條街

4) 望到呢間.............就喺到咗謝斐道喇

5) 唔洗過馬路..........轉左............向前行 

6) 向前行多少少就到

15 則留言:

  1. 亞畢諾道的好似是第一間?! 我反而沒有去過,通常去皇后大道中那間,家母愛這裡的pizza,我就一般。

    回覆刪除
  2. 我最鍾意Baci的pizza,但3月後就沒有去過了。 10月左右應該會再去。

    回覆刪除
  3. 在香港,就只有BXCX能得到本人歡心,但是否最正宗,我又唔多清楚啦!

    回覆刪除
  4. 中型都咁多,咁大型既咪...............

    回覆刪除
  5. 個 pizza 睇到我流哂口水! 有機會一定會去試!

    回覆刪除
  6. 個中型pizza 要幾多個大洋呀?

    回覆刪除
  7. 個價都仲可以接受喎

    中秋節快樂,人月兩團圓

    回覆刪除
  8. that pizza looks so special!!
    so much fresh veggies! i want to try this too

    回覆刪除
  9. 好似去過上環既分店 …
    好好味呀。
    不如攪一次大食會呀?

    回覆刪除
  10. 個pizza好多香草好fresh, 好唔好食ar?

    回覆刪除
  11. Wow!!! It is a nice blog with FOOD reviews!!! KEEP it UP!

    回覆刪除
  12. 呢間好似幾抵食 我都會去試試 不過咁大個pizza,勁

    回覆刪除
  13. 好似好好味咁喎~
    我都好鍾意食野嫁.等我搵日去試下先得,呵呵~

    回覆刪除