2009年9月29日 星期二

廣成冰室@上水 - 朝聖成功

地址 : 上水石湖墟新成路10號
電話 : 2670 4501
消費 : $28/head
整體評價 : good

sep 18, 09,1個人嘅下午茶,叫咗 :

1) 蛋治 (@hk$12)
-雖然上1餐都未落格,但嚟到,都唔可以唔叫,大不了就打包1/2件啦
-麵包好鬆軟
-蛋嘅部份真喺名不虛傳,又厚(非全件都咁厚)又有蛋汁,炒得好嫩滑
-但我呢件就有少少炒燶了,所以添了1份微微嘅焦香味,當喺呢次嘅特色
-最後我都唔洗打包,ko晒1份

2) 紅豆冰 (hk$16)
-圓錐形嘅冰柱就喺呢杯紅豆冰嘅外形特色
-花奶都落得幾重手,攪均之後,都有好濃嘅花奶味
-紅豆部份好足料,本身嘅"杰"度,+埋花奶之後,就剛好
-豆多亦腍,甜度又夠
-若然唔喺我本身好飽,1定會好快飲完


 
後記
1) 店內環境

2) 紅豆冰供應時間..........要留意,唔喺分分鐘嚟到都無得食呀~~~

3) 其另1出名之作喺牛肉通粉.........不過嗰日1個人,無可能叫埋試

4) 呢度我target咗好耐好耐,但weekend要排隊先有得食...........所以no thanks啦...........難得嗰日搵到時間,飽d都去食呢

5) 多謝友人嘅詳細指路.............令我無行到任何寃枉路
  

點樣去???
1) 坐mtr上水站落..........a4出口

2) 向新都廣場方向行
 
3) 通過呢條天橋入新都廣場

4) 之後就由扶手電梯落地下............之後轉右...........向前行
 
5) 向前行

6) 去到嘅個紅綠燈位..........過對面..........向右轉.........過咗彎位向前行
 
7) 不停向前行

8) 去到新成路..........轉左...........向前行
 
9) 不停向前行 (都要行幾分鐘)

10) 去到呢個位........左轉向前行..........就到
 


18 則留言:

  1. 好想飲佢紅豆冰呀~~~~

    回覆刪除
  2. Hello, 之前我都好想去試試,不過看完你的介紹,真要坐這起行去番一趟先,不過你可將d文字轉成地圖,咁就 Very GOOD 喇!(請回覆)

    回覆刪除
  3. 我上次去過, 不過等唔到兩點呢.. (紅豆冰只在2pm後發售, 撞鬼!!)

    回覆刪除
  4. 做咩好似9曲13彎咁.. 不過冰室..都想試下!!!

    回覆刪除
  5. 蛋治紅豆冰, 下午茶最佳拍擋

    回覆刪除
  6. 上水咁遠, 食疍治/紅豆冰太遠la, 唔試la.

    回覆刪除
  7. 上水你都去埋, 真係勁

    回覆刪除
  8. 人肉地圖喎~ 勁~!

    回覆刪除
  9. 睇漏呢篇添,廣成冰室鈎起我無限童年回憶呀。妳出世遲啦,佢啲蓮子冰先攞你命呀。但早前去問起,話太麻煩已經唔整好耐,真失望。上水仲有幾間好嘢要試架,得閒話妳知。

    回覆刪除
  10. 哎呀,我先排先出完上水一次..
    如果早D睇你BLOG就好啦...
    下次去上水都唔知幾時..嗚嗚
    好吸引呀D食物,蛋治好厚呀!!
    紅豆冰好特別喔,超愛飲~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好想TRY喔!(叫)

    回覆刪除
  11. 哈,我一定要牢牢咁記實,等我下之再去上水個陣..
    一定要去試!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(決心)

    回覆刪除
  12. 哈,我都愛去D你地好推介既地方食..
    係呢.旺角有冇咩好食又地道野食呀?

    回覆刪除
  13. 哈...甜品我都好愛嫁....甜品可以當正餐..>.<

    回覆刪除
  14. 沒錯沒錯....我就完食完野都可以有第二個胃裝甜品....

    回覆刪除
  15. 哈哈..我都唔知y咁愛甜品.嘿嘿

    回覆刪除
  16. 應該真係..我d fd都冇我咁愛...

    回覆刪除
  17. 哈哈~~我地兩個都一擔擔~~~

    回覆刪除
  18. 那裡有類似環境的冰室啊? 很有懷舊感覺呢! ^^

    回覆刪除