2007年11月26日 星期一

大打出手(差d)

今年(nov 6, 07)公司如常在oktoberfest (hk hotel攪的)訂了枱,我就無去喇因為1來約咗人,2來我仲洗嘜比面出席呢d政治活動呀?

原來當晚1個好黑人憎嘅舊同事(賤精)嚟咗,仲同1個同事發生衝突(近乎11.00pm),聽到以下轉述再轉述,

賤精 (相信喺1hills態度) : ,嘜你仲喺度做牙

之後賤精出手唔知喺拍同事塊面定點樣喇,總之撥咗同事副眼鏡落地下,break

1同事見狀(以前不嬲都唔妥賤精),即刻上前用雙手執起賤精個衣領,登大佢極之大對眼,兇佢 : 你做咩將xx個眼鏡拍咗落地下呀…………?”極之相信會是1連串的炒蝦拆蟹問候說話

唔知佢地爭持咗幾多秒,在場嘅食蕉嚟調停

我地諗住賤精比人咁樣執住,會出手打人……….不過諗深1……賤精唔會出手因嗰晚,我地咁叠馬……而且仲喺佢自己出手在先,擺明想撩交打,好理虧

我自私地都想賤精比人打………其實佢個academic好強,讀到dr嚟架,不過d品格低,自視過高,睇人唔起+hills嘅態度,令到無人唔想(你可以理解為用第3隻手指或打佢嘅意思), 讀咗咁多書,但就好似爛仔咁,really feel ashamed of him,而且同佢做過吓同事,都比佢影衰晒

沒有留言:

張貼留言