2007年11月27日 星期二

飯桶vs苦力

今天,人少少去食吓菜飯,發生咗以下趣事



女同事a 見我食晒成碗飯 : "咦.........你碗飯小d架?"

我望吓佢,原來佢只食咗半碗多d,再望吓男同事b,佢都未食得晒個飯: "唔喺吔......"

男同事b已經咧嘴笑緊,因我嗰set比佢地2個慢先嚟

女同事a(唔知喺咪盡人事兜吓啦) : "哦.......唔喺.........頭先你個set 嚟嘅時候,都好似比我嗰碗細d............"

男同事b : "你好似............"

我幫佢接 : "飯桶呀嗎..........不過我食飯多........餸我就剩下1半喇"

我反問男同事b : "我似唔似做苦力呀?(食得咁多飯)..........."

男同事b : "你"爭"咗枝啤酒jac"

我 : "喺喎,"爭"咗枝大啤喎呵..........."

沒有留言:

張貼留言