2007年11月5日 星期一

Bouillabaisse@soho - 尚算滿意 (closed)

closed


地址 : 中環伊利近街31號
電話 : 2834-9880
消費 : 160/ head (ie total $485)
整體評價 : good

上星期6 (nov 3, 07),家姐請食飯,3人來了這間試吓
 
格局都唔錯,有盞我最鍾意嘅水晶燈

我地叫咗2個set lunch(2個course,另可揀3個course) + 散叫souffle (當日買1送1) + 散叫龍皇海鮮湯

1) 麵包籃
-好慷慨,有9片蒜蓉包
-都幾香脆

2) 頭盤
i)1個要湯 (洋蔥湯)
-個湯試咗1"羮",足料但味道唔算濃,望到湯入面塊麵包唔似有加芝士
-試過比較出色的洋蔥湯喺soho的bacxx

ii) 1個要parma ham with canteloup
-對辦,有肉的鹹香,哈密瓜唔喺香,但都甜

3) 主菜
真喺sorry,嗰日2個主菜都影到鬆,郁,矇 

i)煎三文魚
-個魚可以,好厚身,只有微微腥味,底下個薯蓉仲好好味 (以薯味同口感為主,唔濃奶味)
-個九菜花好嫩同清甜

ii)帶子linguine
-張相差到要放棄,煩請幻想吓
-帶子好大粒,都應該有4粒,煎到剛熟,1d都唔老,仲好鮮甜吓,好新鮮
-個意粉小小al dente,算是不錯,但欠咗小小味,要姐夫加鹽補味 

4) 龍皇海鮮湯bouillabaisse
-我散叫的主菜,也是因為想試呢個湯,所以才揀這間餐廳
-呢個湯是法國菜的靈魂,間餐廳有幾掂,都喺睇呢個湯
-嚴格的煮法要有5-6款魚種+海鮮1齊
-今次我搵到青口(食到有兩隻死咗,扣小小分),大蝦(爽,都甜但無帶子咁甜),帶子(好鮮甜),魚肉(厚肉,結實,應是好貨)
-個湯入口濃龍蝦味,幸好無loan味,鮮; 另外仲食到有陣香草味,2種味無搶大家,同樣突出
-跟咗3片麵包 + dressing (無嘜味,好重牛油的膩感)
-是我第1次食,感覺合格,下次要試吓第2間比較吓

5) 甜品
-散叫咗個特價甜品,熱梳夫厘
-聽落都有好多隻味揀,有vanilla, lemon, ginger, chocolate, orange
-姐姐選vanilla,姐夫選檸檬
-另再配custard醬
-睇個樣,已經well done,因發得好高,仲爆晒口咁........擋都擋唔住咁呀
-兩隻味都好食,vanilla比較傳統,做到好香,有蛋味; 而檸檬就好有得力x feel,較vanilla味sweet d,但坊間少見呢個味,值得1試
-+埋custard醬,仲good~~~ 掂呀

家姐,多謝晒呀!!!! 得閒可以多d請我食飯,唔1定要生日先得架


點樣去???
1) 先上去中區行人電梯的任何入口

2)不停沿電梯上..............直至望到伊利近街口個牌

3)再轉右邊行, 都要行到去滿漢居咁滯架

1 則留言:

  1. 睇咗咁多你寫嘅食評,點解全部都喺人哋請,無一餐喺你請嘅?
    枉你仲好意思叫我再請你食飯!
    好心你請吓人食飯喇!
    費事 d blog 友以為你喺菠蘿雞!
    N.B. 事實你又真喺一隻菠蘿雞!

    回覆刪除