2007年11月11日 星期日

Bricolage62@soho - 有誠意 (closed)

closed

Bricolage62

地址 : 中環荷里活道62號地下
電話 : 2542 1991
消費 : $150/ head (ie total $300)
web site : http://www.bricolage.com.hk
整體評價 : impressed
(張相copy自openrice)
nov 10, 07 lunch 2人來, 比咗3個選擇友人,佢揀咗呢間,於是叫咗 :

1)set lunch(3 courses)
i)soup – summer sweet corn chowder
-似喺新鮮嘅粟米粒+蟹肉+芝士+菜粒+小小橄欖油+小小黑椒碎
-伴以1片蒜蓉包,,唔太重蒜蓉味,反而喜歡咁樣唔會搶咗個湯個鏡
-味道清淡自然,質感唔thick
-唔講得上好好,但都合格

ii)pizza of the day – mixed mushroom
-,都幾大個,而且在影緊相嗰時,就已經聞到好菇喇,於是我就爽手d
-個餅喺薄底,my favorite,入口好熱,亦好濃菇味,d菇下面嗰層芝士,都唔會孤寒,good
-之前在ifc via xxxxxxxxx食過的pizza真喺要借開
-其實個pizza料還有另外2,好似喺potato & cheesemozzarella cheese

iii)dessert – flourless chocolate cake w/ coco powder
-友人交咗個波比我,因佢只食幾啖,其餘要我包底 (質素好嗰d,我先包到咋喎,唔好嗰d,我只能盡自己嗰part責任,extrad…………)
-選咗朱古力蛋糕,另外還有pumpkin tart, ricotta cheese+syrup, flan
-其實我隻隻都想食,因問過全部都喺自己做..........咁先有誠意架ma
-whipped cream聽到佢喺即打出嚟ge
-cake切落去就feel到實咗小小,但入口真喺好似1啖啖食緊dark朱古力咁架,如果個質感可以軟番些少就perfect

2)mini burgers
-呢個聽聞喺間shopsignature之作,所以set lunch,都要散叫
-本來有2個味(羊肉+牛仔肉各1),但我哋揀晒羊肉
-個肉好juicy,不過唔多夠”so”,而且個包好似普通咗d
-伴菜有radicchio(如果無錯嘅話)+炸麵條,個菜好新鮮,個炸物就好脆口
-都唔錯

3)fresh mint tea x 2
-waitress因解說個set唔包飲品,故介紹比我地
-其實我對薄荷味麻麻,但聽到用fresh mint+honey,立即好有興趣試吓
-個壺放咗好多薄荷葉,好青綠,幸好唔太濃薄荷味
-估唔到倒咗1杯後,佢地會同你refilld熱水落個壺度,咁就幾抵飲喎


後記
-除咗個湯無嘜個人之處外,其餘咁多道菜,都好味,賣相亦交足功課,真喺色香味俱全呀
-個餐廳以前喺間米舖,故店內保留咗1條梯同店外d牆身作裝飾,好有風格

-impress我喺2個侍應個service,真喺好細心,見到你有小小唔方便(eg只喺伸長隻手去分菜),就即刻走過來幫手將隻碟調埋嚟; order,我通常都問清楚先叫,waitress都全部解答到(eg擔心個朱古力蛋糕喺sacher嗰款,佢直頭拎埋嚟比我睇咗先),攞足100,2個笑容好夠

-其實呢間店有間sister舖(tribute)在elgin street,但以上次好耐以前幫襯嘅經驗,比較喜歡呢間young line(ie d)d

-間餐廳幾細,呈長條形,佈置好清雅,好光猛,又插咗1盆大鮮花

-要讚吓友人,只喺同佢講咗街名同前身喺間米舖,就帶到我嚟,不愧為中環之友


點樣去???
1) 上條中區行人電梯

2)在擺花街個樓梯轉落去


3)對面馬路........見到dozo......dymocks..........向前行/ 右行

4)見到滿城風雨嘅...........g.o.d

5)過條馬路..........繼續向前行...........見到公利(出名蔗汁)......隔離就喺


 

3 則留言:

  1. 睇你 d 食評既好處就係有提供 one-stop service:print 左個 blog 出黎有埋地址、電話同「地圖」,最o岩我呢 d 餵食但係懶惰既人。 整體評價:impressed! btw,比我呢 d 懶人,就會係行人電梯既下一個出口,即係 pure fitness 隔離行過去,可以避左擺花街條小斜路!

    回覆刪除
  2. 騎騎騎, SOHO 都係我成日出沒既地方

    回覆刪除
  3. looking forward to your SOHO article!

    回覆刪除