2007年11月19日 星期一

ci之旅

話說有次同個同事去台灣,佢唔想留太耐因為要照顧家庭,最好喺過1晚咁多啦~~~我都體諒佢個原因..........但嗰陣時.........做到佢個要求只得ci+埋佢個姐妹公司華順嘅schedule.............佢地攞晒最好嘅時間,我臉色都沉1沉...........唔喺呱????????



同事 : "唔驚喎,楊天命批我今年無事架"

我心諗 - 吓,佢話你無事啫唔等於我無事喎..............2樣嘢嚟架.............但又無可能同佢分開前後腳去+嘛...........算喇.......就跟你1次啦~~~

將要降落台灣機場時(呢趟用華順),已進入要綁好安全帶階段,我聽到身邊有電話響...........原來喺同事無關到手機

: "點解你無熄電話???"

同事 :  "本來熄咗,但後來開番嚟聽mp3"

我個心 - xyz#@&*.............你都唔喺第1次搭飛機啦........我陪你搭ci同佢個sister co已經夠危險架啦...........仲嫌唔夠.........仲做埋d咁嘅嘢............risk全機人條命..........真喺想break佢條neck~~~~~

幸好個landing都唔差



到回程時(呢趟喺ci)......在台灣個候機室

(with baring eyes) : "你等陣唔好再喺飛機度開電話,如果唔喺........我就打爆你個頭"

同事 - 淨喺喺度笑

在機上因為無娛樂(無電影睇,無歌聽)..........迫住我好留意班機點渣...........到咗香港領空時.........隻機得閒就側吓左,得閒就側吓右..........算啦,我唔喺機師,唔知喺唔喺有問題..........但個landing就好拋.........咁耐以嚟最拋呢次........我個人真喺比佢上下上下咁凳

安全降落之後

我(認真) : "以後我都唔會再搭ci..........",心諗機師都根本唔記得咗自己渣緊民航機ge,仲以為自己喺度渣緊戰機咁款~~~~

同事 - 無嘢講..........相信佢唔夠膽話唔喺

3 則留言:

  1. 華航你都敢搭? 真係佩服你既膽色!請受小弟一拜!

    回覆刪除
  2. 出到篇 blog 証明妳平安啦!

    回覆刪除
  3. sorry typing mistake
    應該喺
    其實已經成年前啦.........當然b4佢前排的事故.........否則我點都唔同佢搭呀

    回覆刪除