2007年11月2日 星期五

露菇手

有次帶友人去我姐姐屋企seal隻碟,佢好堅持要買d手信..........ok啦.........去到生果舖,咪比d意見囉~~~~

見到1隻在柬埔寨食過的生果 (後來先知道叫露菇),好大粒喎,就建議友人買呢隻啦..............幾日後致電家姐問嘢.........傾傾吓之際........背後傳來姐夫的聲音



我 : "佢又喺度講咩呀?"

家姐 : "佢鬧緊你囉"

: "為嘜?"

家姐 : "你上次同友人買上嚟嗰d露菇.............食完之後...........佢雙手"luck"晒皮...........喺你攪到佢有露菇手.............."

我 : "唔喺呱?"............."咁你有無食呀?"............"咁你有無事鴉?"

家姐 : "食咗1/2,但我無嘢,全部d皮佢"meet"晒"

我 : "佢對手都唔知摸過d咩就真..........."



幾日之後,我再跟進吓個情況,

我 : "佢隻手點呀?"

家姐 : "睇咗醫生,而家好d啦~~~"

我 : "咁醫生點講鴉?"

家姐 : "露菇手囉!!"



我簡直瞓低~~~~~~

沒有留言:

張貼留言