2007年11月12日 星期一

唔洗負責任

有次飯局,友人a因實在太頂唔住份工,就辭咗職先再搵,佢好似有d愁,驚搵唔到,於是遣生了2人以下妙問妙答的對話



友人 : "唔洗急喎,搵唔到咪當抖吓先囉.............."

友人a (語氣有d挑釁) : "無嘢做...........你養我牙?..............."

我心諗 : 嘜講到咁大呀

友人3秒後(語氣有點激昂) : "你宜家喺咪嫁比我先........"

我心諗 : 嘩,莫非就咁樣締結到段良緣?

友人a  (語氣已變番講笑tone) : "咁就睇吓你比幾多家用我先喇"



我 : "你地洗唔洗講到咁盡呀?"

友人 : "唓,講吓咋嘛,都唔洗負責任ge"

友人a : "咪喺,唔洗負責任格"

1 則留言:

  1. 咁事實又係喎,乜都未做,負乜責任唧。講真而家好多 做咗 都未必負責任啦!

    回覆刪除