2007年11月16日 星期五

consultancy = 高級陪坐

現在我已進入consultancy同proof read階段.........因為3個同事已正式開始實習............模擬我走咗之後的世界

其實感覺幾似陪坐,事關........電話1到.........1喺問/clarify嘢........1喺就mark我走去佢地個位度(呢種就預咗有排坐............因為要同佢地go through呢個case/ step應該要點做...........當然我已經盡我所能,寫咗個好detail嘅handover notes喇.........我已經好唔話得架喇)...........做完之後就比我proof read有無做錯

其實我好唔鍾意電話個響聲(whatever ring tone).......會令我有莫名的煩燥...........所以每次我都用9秒9的速度接咗佢............

我同佢地講笑話..........我宜家似陪坐.......邊個老細call.........mark我鐘.........我就要拎手袋...........去送外賣

我預計到我餘下的個半月都會喺咁.......希望佢地快d上手........咁電話響聲會疏落d..........我又可以得閒d去寫我個blog喇

1 則留言:

  1. 有人埋妳街鐘都咋型,坐冷板櫈妳就知死!

    回覆刪除