2007年11月3日 星期六

勇氣可嘉

some time ago,在家裡執屋時,group咗好多相出嚟................於是忽有奇想........不如將每個階段+去過的地方都揀d相出嚟貼起佢..........都應該幾有意思喎

於是揀咗大約40多張比友人幫我過膠 (商業過膠,非文具舖好硬,突晒個邊嗰隻),好多都喺n年前的傑作,個look真喺正到你唔信呀............總之就無得頂啦~~~~~



友人 : "你有無睇過過膠嘅process呀?其實....................."

接下來是1連串sell我去見識吓的說話,但以我了解他的為人,他並非事事求真的人,基本上............喺其求嗰種.................點會突然間咁鼓勵我有求知慾

我 : "單job你自己做定判比街外人"

友人 : "要比人做因個量太少"

我 : "你個死嘢,人地裱我d相仲唔夠..............(爆笑),仲要叫埋個當時人比佢地做現場鑑証呀?............我彩你都儍呀"

友人即刻笑得好狗



收貨之時

我 : "幫我裱相嗰間廠點呀?..........頂唔頂得住d呀?"

友人 : "總之就傷亡慘重啦,2件瞓院,1件食慾不振,嚴重失眠..............." "..................呀,如果我有d咩想唔用嘅廠,就比你d相佢做,就真喺掂晒..............a.........你仲有無相呀?"

我就只有不停的笑

友人繼續 : "呀,你都幾好嘢,咁有勇氣攞d咁嘅相出嚟比人睇.............."

我繼續笑 : "喺吔"





2 則留言:

  1. 識佢嘅人都知佢: “ 能人所不能”
    真係唔到你唔服!

    回覆刪除
  2. 咁有勇氣?貼幾張比大家睇睇丫笨!

    回覆刪除