2008年1月31日 星期四

檀島咖啡@機場 - 食物普通,服務唔掂

檀島咖啡

地址 : 赤臘角機場2號客運大廈翔天廊6P037A舖
電話 : tbc
消費 : $35/head
整體評價 : fair
 
jan 25, 08,4人來lunch,我就叫咗 :

1) 蛋撻
-唔熱,個蛋漿部份就幾好因唔太甜,又滑,但個皮就唔鬆脆,只能叫合格

2) 常餐
-除咗個麵包同個蛋無得揀之外,另外嗰碗就可以有好多配撘,正如1般茶餐廳咁
-正常出品(唔難食,亦唔會好食)


後記
1) 其中1個友人好似叫咗個奄列,我哋嗰d都上晒(店員奉比我哋),但佢仲未有........於是問店員,原來個餐唔知幾時已ready,但個店員話佢唔得閒(抺緊1張無客等住坐嘅枱),叫番友人自己出去攞..............食到中段,友人醒起佢個餐亦有麵包跟.........於是走出去問個廚房,點知佢話友人個餐無麵包跟..........友人望多次個餐牌,見到寫明有再跟佢理論,佢先至話比番佢。..............喺機場入面嘅service咁樣,真喺破壞晒香港嘅形象 


點樣去???
1) 去到機場..................搵番去客運大樓2(t2)
 
2) 佢嗰層有板x壽司



11 則留言:

  1. 檀島D蛋撻一向都好有水準,我以前成日買黎食。

    回覆刪除
  2. 照計檀島好o野黎喎。
    食完係唔係就出發喇? 飛機就黎起飛,唔該快手!

    回覆刪除
  3. 食蛋撻我記起中環舊時有間餐廳專做蛋撻仔, 唔…!果間和味,天下無敵!

    回覆刪除

  4. 淨係睇個樣都…唉,唔該妳下次早些少,揀間可以唔打得都睇得果挺!

    回覆刪除
  5. 我記得係o向萬宜大廈樓下對正電車路,不過應該無o左喇!
    老有老o既好處!

    回覆刪除
  6. 唔係食地先,而係以後仲有沒有?

    回覆刪除
  7. 個日去中環個間又唔影&寫?

    回覆刪除
  8. 市區既檀島應該 okay d,下次試板 x 啦,我未響機場食過,不過聽聞幾好!

    回覆刪除
  9. 咁既質素,我食麥當當好過!

    回覆刪除
  10. 食蛋撻我記起中環舊時有間餐廳專做蛋撻仔, 唔…!果間和味,天下無敵!.......係咪肥彭喜歡食既益昌呀?我上星期先至買左半打?

    回覆刪除
  11. 係泰昌!打錯字!益昌係大澳既海味鋪!

    回覆刪除