2008年1月9日 星期三

sweet n creative祝福sms

現在才有機會分享吓我前排收到1個好creative同令人會心微笑嘅sms,順便送埋比你!!

你小心d啊~~~有1班人4圍打聽你呀,仲話捉住你就唔咁易放過你!!

佢哋1個叫財神,1個叫順利,帶頭果個叫幸福!

我問過煩惱喇,佢根本就唔愛你,仲話永遠都唔理你,仲叫我話俾你聽唔好再自作多情!

仲有健康叫我帶封情信俾你,佢暗戀咗你好耐喇~仲話1生不變添!祝你每1日都快樂!

承你貴言!!!!!!!!!!!

4 則留言:

  1. Hello jj, this is Sabrina. What is your email address? Thus I can share some of my NZ trip photos to you. Fm Sab.

    回覆刪除
  2. 呢個sms真係有意思!

    回覆刪除
  3. 我都係有收到lee個sms喎~~~真有創意

    回覆刪除