2008年2月25日 星期一

彩鳳酒家@流浮山 - 上菜超慢


地址 : 元朗流浮山正大街58號
電話 : 2472 1293
消費 : 265/head (ie total $800)
整體評價 : fair與good之間
 
feb 22, 08, 3人來dinner,叫咗 :

1) 蒸象拔蚌
-叫咗3隻
-好多粉絲(有d咬口,但腍)同蒜蓉舖面蒸
-個象拔蚌新鮮因個質感有彈性,但講到鮮味就只屬正常

2) 椒鹽瀨尿蝦
-檔主建議食肉蝦,因比有膏嗰d滑,揀咗2隻。每隻開3段
-size唔算好大隻嗰種(上次在銅鑼灣橋底xx真喺大好多),但d肉都滑,結實,鮮味ok
-不俗

勁zoom圖

 3) 薑蔥炒蟹
-個味道炒得幾惹味
-隻蟹唔算特別肥美,膏唔多,但d肉都叫結實

4) 西芹炒斑球
-d魚肉都彈牙,不錯
-個西芹亦都清甜

5) 蒜蓉炒豆苗
-唔算油
-個菜都甜,軟身

6) 豆腐海鮮湯 (送)
-千追萬喚始出來
-味道ok,有淡淡嘅鮮味,唔似有味精

7) 大啤 x 1枝
-請留意呢枝啤酒嘅樽身招紙在水柜浸甩咗..........所以變成咗特別版

8) 甜品 (送)
-個橙都幾甜


後記
1) 先鳴謝2位友人請我食呢餐,又比我話事(放棄佢哋去開嗰間)

2) so far唔覺得呢間特別好食因個鮮度唔impressive。再問吓友人同佢哋食開嗰間比,佢哋話其實差唔多...........只喺d菜唔洗等咁耐。我都覺得如果每道菜都要隔成15-20分鐘先有得食,都幾無癮吓...........令整體個意興都拖低晒

3) 嚟呢度食海鮮,店員會建議你去佢對面嘅海鮮檔買料...........佢哋有無份我就唔知喇

4) 今餐個上菜速度好慢,除咗頭3味喺連住咁出之外,第4味開始就要等成15分鐘先有........我哋大大話話都追咗3-4次.............最後友人話個湯如果再唔上就埋單...........以上嘅菜共食咗近2小時(由揀料<--好快因我1早做好功課要食d咩...............食埋最後嗰味)

5) 本來喺海鮮舖揀咗3隻蟶子.............但唔知喺咪溝通問題..........到追單時先發現無落到單,當然cancel啦因唔想再等 

6) 估唔到最後店員送咗枝蠔油比我哋...........我見其他枱都有送,唔知喺咪知道自己今晚出菜好慢.............作為小小嘅補償


點樣去???
1) sorry...........因為友人揸車,所以教唔到大家。但要留意如果想個泊車費由間食肆比..........泊低架車前要諗清楚食邊間.............因嗰度大致有3個停車場,而每個場都會part住幾間食肆(每個場都會雞乸咁大咁寫出嚟)...........佢哋會比張紙仔寫住你個車牌,之後食完飯叫個食肆同你蓋印..............咁車場就會同呢間食肆收$$$$

不過最初我哋唔知,泊咗另外個車場.............幸好都喺比咗$20/晚

2) 泊完車之後............就去呢1001條嘅手信,酒家店/海鮮檔街
 

3) 不停向前行...............大約幾分鐘就到

7 則留言:

  1. 加油

    努力

    你也到我Blog一遊留言


    http://hk.myblog.yahoo.com/hot_snow246/
    David's

    回覆刪除
  2. 嘩! $265 per head,響西貢可以食多好多野喎! 知不知道其實支蠔油你地已經比左錢買?

    回覆刪除
  3. $265 per head都幾貴下喎

    回覆刪除
  4. 個象拔蚌吸引到我,因為呢邊好似好少見。

    回覆刪除
  5. 如果係呢D野食,要265蚊一位就真係貴左D,喺長洲食可以食到好好既野。

    回覆刪除
  6. 你個邊會唔會有d海鮮香港無呢??
    無咁o既事,有都要收埋,唔係俾香港食家一發現,俾佢地一點起把火,渣都無!

    回覆刪除
  7. 無呀,打個比如咋!
    佢地話舊時本地石班好平咋,不過俾我地香港人食到貴哂,依家根本無乜邊個本地普通勞工食得起!

    回覆刪除