2008年1月24日 星期四

爐端燒日本餐廳@紅磡 - 第1次體驗

爐端燒日本餐廳
 
地址 : 紅磡德豐街20 號海逸酒店
電話 : 2996 8438
消費 : $411/head (ie total $1,235,但因為友人貢獻出$1,000coupon,我只需要比$235)
整體評價 : impressed
 
jan 23, 08,2位友人邀請我來dinner :

1) 前菜 (送) - 魷魚漬物
-唔知撈咗d咩,黏口,而且wasabi味幾強
-味道鹹鹹地,可以

2) 雞泡魚干
-1客有2塊
-好軟身,唔乾,好夠味。因為味道偏甜同鹹,就以用嚟佐酒就perfect
 

3) 鹽燒牛脷
-友人話質素同佢哋喺日本出名煮呢味嘢嘅地方食,都喺差唔多
-我無嘜意見因第1次食燒牛脷

4) 西冷牛扒
-張相有少少out foc,sorry
-要咗7成熟,裡面d肉呈粉紅色
-入口完全好軟,腍,juicy
-少食牛嘅我都覺得掂

5) 雞軟骨
-張相有d out foc,sorry
-有咬口

6) 銀鱈魚
-見師傅先將佢叉起,吊高燒,同個爐有距離.........咁嘅姿勢都燒咗好1個時間,臨尾先擺上個爐面燒
-入口d肉好滑,好嫩,又juicy,燒汁甜甜哋.........你絶對唔會食到好油口嘅感覺
-must eat

7) 燒大蝦 x 2隻
-見size好大隻,所以叫咗2隻
-見師傅個做法同銀鱈魚剛剛相反...........先即接燒隻蝦............之後先吊高燒...........最尾師傅先喺佢前面塊cutting board切開晒先上碟
-d肉爽,亦有鮮味

8) 燒青椒仔
-師傅先串好晒d青椒仔..........之後撒鹽才燒
-臨尾先放上木魚絲
-原來側邊嘅薑蓉要+上豉油(可在自己個位旁邊個醬味架搵到),蘸來食...........後來師傅端上燒茄子就教我哋呢個食法.........miss咗
-ok

9) 黑豚肉
-juicy, ok

10) 燒茄子
-今次師傅端上時,就教我哋薑蓉要+上豉油呢個食法
-個茄子幾甜
-good
 

後記
1) 特別鳴謝2位友人比咗個咁筍嘅包底offer我,以廉價嘗到美食,等我第1次近距離見識咩叫爐端燒

2) d爐端燒嘅材料差唔多放晒喺2個師傅前面..........我都喺見到個大蝦好大隻先建議友人叫

3) 2個師傅嘅廚房..........d客就喺圍住師傅坐,可以望住師傅點燒d食物。真喺有得睇,有得食。如果坐普通枱,就無咗呢個樂趣

4) 師傅後面有個柜放晒d酒,亦將所有爐端燒嘅價錢寫晒出嚟


點樣去???
1) 先當你坐kcr紅磡站..............a3出口............轉左..........行去張相有人排隊嘅方向
 
2) 之後向前行..............直至見到呢個6/6a綠van站(寫住去黃埔花園)
     
3) 到總站落(蔡瀾美食坊)............沿住吉之島呢條直路行
 
4) 去到街尾(見到個海x軒樓盤).........過馬路..........向右手邊行
 
5) .....行到去海逸酒店,上小斜路後向左手邊行.....
 
6) 直至見到呢個sign............經旋轉玻璃門入



2 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞1/24/2008 9:56 下午

    哩間都幾出名架。咁哩餐食左幾多錢呀

    回覆刪除
  2. 可能你要喺 "點樣去???" step 4同5之間specify : .....行到去海逸酒店,上小斜路後向左手邊行.....
    如果唔係我驚你啲fans會搵唔到果個咁隱閉嘅門口呀
    你絕對可以"意見接受,態度照舊"架

    回覆刪除