2008年1月24日 星期四

非洲菊=太陽花??

影咗張花相比友人睇,好靚嘅鮮橙色............

友人 : "咩花嚟架???"

我 : "太陽花嚟個囉"

友人 : "喺咪架???"

我 : "街市d花檔喺咁叫架喎"



走埋去個牌度............原來佢個真名喺..................

之後同友人吹水,講吓濕地嘅瑣事

我 : "其實d植物名都好複雜.............佢嗰科又1個名.............佢自己又1個名,不過我對植物科個興趣>過動物科/昆蟲科"

友人 : "咩你唔喺對食物科興趣>d咩???"

我 : "............咁就緊喺啦............但植物科就第2啦"

3 則留言:

  1. 植物科係興趣,食物科係專長!!

    回覆刪除
  2. 太陽花 (sunflower) 好似即係向日葵,d 花瓣好似係黃色而唔係橙紅色? btw,我估你應該響金鐘搭車去動植物公園,其實金鐘有 1 號巴士直到跑馬地,好容易 jar! 跑馬地有 Amigo , 彭慶記 ,重有 嫦記 及 祥興 等,好多野食o家!

    回覆刪除
  3. 你相中通常叫做太陽菊, 太陽花係sunflower, 應該係咁嘅........
    成塊面咁大架! 睇嚟仲要惡補下植物科喎!

    回覆刪除