2008年1月20日 星期日

27 dresses - 27宜嫁



今天(jan 19, 08)去了看齣笑片輕鬆吓

故事講主角亞jane(katherine heigl飾,即knocked up弊傢伙.........搞大咗內女主角),佢由好細個已習慣照顧亞妹tess(malin akerman飾,即the heartbreak kid真的想飛你內演瘋婦lila)同幫新娘在婚禮中解決突發問題.........於是大個咗就成日做人哋伴娘共27次之多

佢1直都未做得成新娘喺因為佢情傾佢有型嘅老細george(edward burns飾,即the holiday緣份精華遊內cameron diaz片頭偷食男友),為佢扑心扑命,永無say no,可惜george收唔到佢份心意,並無意中結識咗亞妹tess,tess刻意將自己扭曲/扮到同george好夾,意趣相投,更去到談婚論嫁嘅階段。

jane初時"黯"著良心做佢哋個wedding planner,個心不知幾hurt。但當發現亞妹將已逝亞媽件婚紗(對jane嚟講好神聖)剪開,取其部份溶入自己件婚紗時...............jane決意唔再忍.......1於將亞妹個真面目在佢同george個婚禮slide show到公開,於是令個妹結唔成婚

呢段婚禮嘅籌備都由報紙嘅婚禮專欄作家kevin(james marsden飾,即x-men嘅雷射眼)作個專題,佢就對jane好有意思,不過女嘅心中只有george。呢對冤家,反而結得成婚............最後以前嗰27個新娘都有出席其婚宴做姊妹。其實最後亞妹同george都hint咗會有機會開始過,而jane身邊d朋友都相繼hint咗會同去婚禮嘅男士有進展

後記

呢齣戲喺1部稱職嘅喜劇,有劇情亦有笑位,有靚女(鍾意亞妹多d同型男edward burns).........也有happy ending,sweet中又可以令人鬆1鬆

5 則留言:

  1. 唔敢睇你既 review 著,驚你爆橋! 不過比起 The devil wears Prada,點比?

    回覆刪除
  2. 我更加膚淺,相信都o岩我睇。 不過如果可以滿足我膚淺以外另一性格,即係粗鄙,咁就 perfect 啦!

    回覆刪除
  3. 請問這套戲中一學生岩睇嗎?因為個囡都想去睇!
    上次帶佢睇破事兒已經瀨晒野,唔想重蹈覆轍啊

    回覆刪除
  4. 唉~~開頭諗住2級B,話晒都中學生諗住都ok啦,點知........ 所以以後凡2級B既電影都唔會帶佢去睇勒,電檢處d stand都唔知點介訂!
    原來27宜嫁落左畫啦?咁唯有等出碟lu

    回覆刪除
  5. 咁又係咁又係!

    回覆刪除