2008年1月14日 星期一

珠記@鴨脷洲 - 好正嘅膏蟹

珠記
 
地址 : 鴨脷洲市政大廈熟食中心1樓
電話 : 2555 2052
消費 : $85/head (ie total $340)
整體評價 : excellent
 
看過"煽"稿,終於jan 11, 08,4人來dinner,叫咗 :

1) 粟米班片
-連魚皮做法,魚片亦炸得香口,可惜個粟米獻汁令佢"淋"咗,1d都唔脆口
-粟米獻汁水咗少少
-這碟喺咁多碟嚟講失色咗少少

2) 油鹽水浸大蜆
-全部新鮮,隻隻開口,味道都少鮮,無死味
-另1出色,估唔到喺底下嘅粉絲,又多,又唔會腍晒,索埋個湯底(有蔥菜頭+芫茜同煮),好好味,全部撈晒........1條不留

3) 蒜蓉唐生菜
-清,甜,脆,good

4) 油鹽水焗膏蟹 $160
-最出色嘅1碟,當晚$9/兩,上枱時已見到d膏漏晒出嚟,可想而知真喺好多
-因為剛剛焗好,所以好熱
-有2款膏,軟的甘香,實的起沙(但絶對唔喺死實派)
-肉結實,亦好鮮................我就1路食,1路讚.........真喺無得頂!!

-close up d膏比你睇
    

5) 白飯 x 2碗 

6) 瀨粉 x 1碗
 

後記
1) 因喺熟食街市內,所以無環境可言,但可以接受

2) 之前1日,先預訂本地龍蝦仔.............店員在電話中都唔敢應承我因唔喺日日有貨番。另外"煽"稿講9蝦都好,不過當日無..............豉油雞亦出名............但留番下次先叫


點樣去???
1) 用你所認識嘅方法去香港仔...........搭巴士嘅話..........大致上都喺呢3個站
(i)
 (ii)
(iii)

2) 假設在香港仔海濱公園個站落車.......入subway.........最後向左手面嗰條樓梯上番嚟

3) 右手面見到1堆巴士站,如上面1(ii)張相.............橫過佢哋(但要小心d巴士,因嗰個唔喺完全嘅總站,都好多車出出入入)............keep住向右手面嘅星展銀行進發

4) 到咗星展..............向左手邊嘅電話舖行

5) 去到corner位轉右..........入呢條東勝道........向前行

6) 見到呢個10字路口..........對面見到間中資銀行.........行左斜線(但又要小心d van仔+巴士,佢哋會從4方8面咁嚟)

7) 向前行...........經過粥舖..........聖安x餅店..........行到最尾
 

8) 見到利港中心嘅花園x家............出邊有個綠van站.........坐#27..........鴨脷洲街市大樓有落

9) 落車後............向前行,望到嗰座building就喺

10) 電梯按1字(基本上無其他選擇).........出lift右轉............推門............最入嗰檔



9 則留言:

  1. 已經過左一百大篇,香港每一區都留低左你既口水,會唔會考慮分拆,將《吃吃喝喝》分為香港、九龍同新界等我地做細既參考時候容易些少呢? 等到第三百篇既時候就可以考慮將食評用十八區黎劃分!

    回覆刪除
  2. 前幾年我阿媽未搬前,都食過呢檔,真係好好味,very good.

    回覆刪除
  3. 我記得o向邊度食過咪算叻囉, 仲想我記得食過乜,妳估我係妳咩 ;我食0左就算咖喇,總之對佢有好印象喇!

    回覆刪除
  4. 咁正o既菜式,令我諗起前晚人地生日食o個d,真係搖頭嘆息! 咁大個人都一次拒絕食魚翅!

    回覆刪除
  5. 嘩!! 好吸引呢.......其實呢類街坊小廚如果色、香、味、抵俱全,絕對可彌補環境的不足!! 好過好多大集團 or 沽名釣譽嘅食肆.
    另外......hehe......不是"煽稿", 工確是"鱔稿"才對!!!! hahaha.....

    回覆刪除
  6. 有惺味o既魚翅妳點睇?死魚惺臭個隻;成砵o野滯銷,我對面個傻佬一個人添三碗,慌死蝕底咁!

    回覆刪除
  7. 仲有,中蝦開邊,釀豬肉,整到一碌碌,就算平常,最弊仲要加個瘀黃瘀綠杰撻撻o既所謂咖哩獻,浸到上面,咁妳話似乜呀?睇到我想嘔!

    回覆刪除
  8. 午餐時間整d咁o既野妳,可能令妳食唔落,咁妳慳番一餐喇!

    回覆刪除
  9. 有俾入場費就真係喊都無謂!不過今次係人地九十大壽,不止唔收禮,仲全場每位人客都有利是一封,兩百大元。有錢即係有錢人。呢間餐館係富臨,全城數一數二,香港菜式原本一流,不過前晚唔知係唔係發神經,真係替主人家唔抵,俾頂級價錢請賓客食d 咁o既野!簡直係垃圾 搞到我尋日晨早五點未到就餓醒o左。

    回覆刪除