2008年1月11日 星期五

京香餃@soho - 可以更好

closed

地址 : 半山堅道102號地下
電話 : 2517 0969
消費 : $38/head
整體評價 : fair

因為睇咗blog友sloppy joe嘅推介,jan 09, 08來

1) 炸醬麵
-炸醬帶小甜,喺1d都唔辣嗰款
-個麵幾熱吓,撈埋先食,個麵如果挺身少少就好喇

2) 涼伴翡翠
-入口只喺室溫左右,全無凍嘅感覺,唔多稱職
-但個筍都算脆,清甜



後記
1) 裡面嘅裝修都幾古色
    
  
點樣去???
1) 用行人電梯上........上...........上.........去到堅道嘅浸信會........轉右

2) 向前行

3) 見到7-11同對面嘅pizza hut.........再向前行

4) 見到惠康同太湖.........再向前行

5) 對面就喺

4 則留言:

  1. 我就頗鍾意佢地既麵! 呢個 weekend 好可能又去食過!

    回覆刪除
  2. 冇計啦,我又冇人渣車帶我去元朗,咪要成日要去中環食京香餃o羅! 如果你怕腍,下次我諗你要叫《炸醬麵 al dente》 至得 lu …

    回覆刪除
  3. o靚妹,係咪玩唔起先! 你比錢食野,當然可以叫佢跟你既意思煮啦! 唔使怕尷尬喎! 我撐你!

    回覆刪除
  4. wah ah, yr photos are funny..... start walking from daytime and when u arrive the shop its already night time It's a long long road......
    suggest adding transportation e.g take 40/40M/23/23B etc from Wanchai/CWB/Admiralty or green minibus 31 / 28 from CWB.... it's a long way to walk from Central escalator wor

    回覆刪除