2008年1月7日 星期一

my blueberry nights - 藍莓之夜



jan 5, 08與友人來看

故事講elizabeth(jazz女歌手norah jones飾)剛失戀,遇上了餐廳店主jeremy(jude law飾,即the holiday緣份精華遊內靚仔男主角),2個就成為吹水之友。但elizabeth決定要拋棄以前嘅佢,於是遠走唔同洲邊做侍應,邊蓄錢。但去到新嘅地方,佢都會寫postcard比jeremy

喺唔同嘅餐廳,佢遇到老夫少妻(david strathairn - fracture瞞天殺局內靚仔檢控官個頭及rachel weisz飾 - constantine魔間行者內女主角),女賭徒leslie(natalie portman飾,即closer誘心人內其1女主角),令她更了解同欣賞自己,也漸漸對人生,愛情有了新的體會。最後她返回jeremy嘅餐廳,jeremy亦把握到嗰次嘅機會,同elizabeth有個good start.

後記

今次好似喺我第1次由頭到尾咁睇晒王家衛嘅戲,友人都有d surprise。我對王導演今次呢齣戲亦有d意外.............咁流暢,佢以前d作品,無論同佢拍定睇嗰個,都比佢攪到人都癲

抄錄友人嘅戲評 : 齣戲好流暢,易明,玩鏡頭就梗架喇,因呢d喺王生嘅風格。故事無咩大橋大段,但喺人物有時d對白就帶出d道理,要睇你個感受喇。其實呢齣戲好似重慶森林後半part(王菲vs梁朝偉),都喺以個餐廳做場景,2者都用上了個歌手都女主角,2個故事都同keys有關..............2個女主角都喺move來move去,但點解搵咗norah jones做女主角,佢離離去去都喺咁嘅樣 - 無表情,好似張白紙咁

我都好同意友人嘅講法(但我就無睇過重慶森林),我自己就覺得鏡頭常用嘅close up大頭有助角色深化悲慟嘅心情,好似rachel weisz回述番david strathairn點樣為佢瘋狂同估唔到自己咁傷感...........。

而齣戲比較有演技首推david strathairn,次選rachel weisz..............natalie portman同人玩poker game時嘅眼神,jude law今次嘅演出,個角色討好過佢個演技............儍間間咁cold call不同餐廳試圖找norah jones,有次以為連上了,滿心歡喜咁同對方講咗幾句先知道又落空..............好攪笑

比較深印象嘅對白喺jude law用銷情淡靜嘅藍莓批來形容愛情............鍾意同唔鍾意都無得解釋。齣戲用上了david strathairn同natalie portman亞爸嘅死嚟帶出do it be4 it's 2 late.......而最後jude law同norah jones以kiss作結,真喺1個好sweet嘅happy ending

聯想到徐小鳳有首歌好啱伴呢齣戲內david strathairn同rachel weisz嗰段故事

變色感情 - 徐小鳳

*堅守的約誓信有天知 永遠不怕遲
     癡心的寄望會有一天 你說可以時
     情逝了何處不是 緣盡了還要苦苦相依
     痛恨亦如是 妒忌亦如是
     完全是愛情到來太輕易

   #變色感情誰人留得住
     再等癡情回流殊不易
     太多淒淒楚楚的心事
     你不知道 亦不想講你知

 

3 則留言:

  1. 黃家衛既戲通常都睇唔明,如果呢套睇得明又唔係咁吸引喎 重考慮梗睇唔睇,不過如果入場,有大部份理由係想睇 Natalie Portman 同 Norah Jones (雖然你話佢 d 演技冇乜)

    回覆刪除
  2. 咦? 唔通去外國医返好? 還記得在家睇"東邪西毒"差啲忍唔住連自家張梳化都割爛!
    話說有次飯局提起黃導演,正媽聲四起時有同事突然話佢覺得2046好睇,我即是好奇問:「喂,咁套戱講乜袈?」
    同事:「………咁又唔知喎。」
    眾人:「 頂你個制! 」

    回覆刪除
  3. Sorry!! 版主.........
    是 "王" 家衛才對!!

    回覆刪除