2008年2月1日 星期五

上海+杭州/day 1 - jan 25, 08

day 1行程

今次1行4個自由人去.............於jan 25, 08坐東方航空mu506(1.21pm起飛)

先嚟影個飛機餐.........其實個幼麵幾好味架.............不過上機前喺t2食咗個常餐,所以食唔落咋.........個哈密瓜好甜,但個杏仁豆腐陣杏仁味就例牌假 

之後喺呢條lane攞番件行李

繼而去坐磁浮
都喺坐咗大約7分鐘

原本揸住飛機票尾可以平d,但友人唔記得咗出示,所以要用原價rmb5x買

 

個磁浮站好整潔

之後拖住大喼轉搭地鐵
又落又上又轉線,但只喺上先有電梯,都幾辛苦..............仲要碰啱人哋下班時間,在車廂內好似沙甸魚咁,好耐都未試過

 

因為友人a有朋友在上海,我哋托咗佢"唱"d人仔,佢朋友嗰晚喺久光百貨(ie sogo)8f有飯局,所以我哋去咗跟佢食粵菜同交收............佢朋友好客氣.........請我哋食咗呢餐

 




餐廳 : 無留意

地點 : 久光百貨8f

 

評語(fair) : 除咗個南瓜百合好味(d鮮百合好爽甜)之外,其他無怎特別............有,喺特別細碟...............除時可以喺香港搵到好食過佢

 

部份相片.........有d食咗但無影


 

晚飯過後.............友人a之朋友帶咗我哋行新天地,因為落住雨,我就凍到無影相(遲些從友人嘅碟到揀嚟post番)..........繼而揀咗間有熱嘢飲嘅地方

 



餐廳 : coffee bean

地點 : 新天地區

 

評語(poor) : 好彩我嗰晚飲水............佢哋3杯hot chocolate好唔掂,試咗友人1啖,喺好cheap嘅朱古力味,無人飲得晒,嗰杯花茶就唔知ok定唔ok喇


 

之後打道回府.............出發前,友人都住過呢間酒店(漢庭酒店/陝西南路branch)........佢比咗心理準備我個房細同個toilet都open.............但今次比我哋呢間房嘅layout(友人另外嗰間嘅layout唔同,起碼可以在入口+塊浴巾遮吓, privacy多好多)就啱嚟honeymoon嘅couple多d........我第1次住d咁open嘅房,個浴室無廉無剩.........仲要喺透明玻璃.........omg

友人a嘅朋友用corporate rate同我哋訂,所以好抵,rmb160/房/晚...............咁即喺rmb80/人/晚






7 則留言:

  1. 早前班同事到上海開meeting, 又有management請食group dinner and china region 的annual dinner, 點知返來後穽猛話D嘢貴夾唔好食, 有次去咗間琉璃工房開的fine dining restaurant, 以為有好嘢食, 點知又細又鞋又難食, 仲要睇埋D中國表演, 最(青見)咪就係D琉璃擺設囉, D錢去哂個度
    已經唔止一次聽佢地咁講!!
    似乎我哋往時去個D無上海咁繁榮D地方, 食物還好過佢

    回覆刪除
  2. 我上次去上海都冇乜食好野,而且覺得冇乜野玩,一次就足夠! 不過你去新天地只係去左 coffee bean 好似哂左少少!

    回覆刪除
  3. 妳真係大公無私呀,唔會因為係人地請食飯而彈少兩句。上兩個禮拜有住老人家做大壽,之後佢問我菜式如何,佢話萬六銀披索一圍,本地真係以叫做超頂級。點知我話佢俾人搵笨,佢幾乎反面! 喂,我講真話喎!

    回覆刪除
  4. 咁我講真話嘛,不過諗落唔收禮,仲俾人彈,真係條氣唔順!

    回覆刪除
  5. 關照主家席?係妳都會咁啦!

    回覆刪除
  6. 哈哈~ 而家國內好多酒店既浴室都係冇簾架. 就算有, 個簾都係係外面. 好冇安全感.
    我仲見過有一間可以係浴缸碌上床, 連門都冇. 激死你.

    回覆刪除
  7. 嘩...你間房有冇open得咁誇張呀?
    係咪你洗白白時你roommate可以睇晒架?

    回覆刪除