2008年1月15日 星期二

house warming party

jan 12, 08晚去了友人的house warming party,當日主人家(大廚)仲親自煮咗好多嘢比我哋食(連埋伯友共6人)

1) 蒜蓉西蘭花
-大廚真喺好有心機,逐"paul"逐"paul"咁排

2) 瑞士雞翼

3) 英倫周打蜆湯
-罐頭貨...........不過+多咗水,稍為"希"咗少少,但個味道都唔淡喎!!

4) 白汁磨菇雞肉意粉
-罐頭湯上,再+上雞肉

5) 黑椒牛扒
-由伯友醃製

6) 麻醬手撕雞
-用上了新鮮雞


7) 西班牙海鮮飯
-呢個由2廚主理
-佢所有用料喺去咗富貴嘅金鐘超市買.........因為我哋每款海鮮只需要少少,有d友人講笑話佢簡直喺打開荷包.........任人攞$$$$
- 所以d海鮮好有名堂............咩菲律賓蝦..........法國魷魚.........其他佢都唔記得喇
2廚個部份製作過程

8) 綠茶紅豆蛋糕
-大廚本來喺整oreo cheesecake,但唔覺意比我知道佢識整呢款..........即刻request做呢個比較複雜嘅
-好fancy咁唧花同撒咗綠茶粉
裡面個cross section

9) 麵包布丁
-request走提子乾做法
所有材料喺晒度

10) 和菓子
-同場+映友人嘅北海道手信

當晚1齊食..............1齊睇張國榮+勁歌金曲..............1路吹水.............1路又計劃下次gathering..............何其愉快..............但辛苦了主人家忙了1整日...........勞心勞力..........多謝晒

當然亦多謝2廚做咗1兜咁高貴嘅海鮮飯出嚟

8 則留言:

  1. 6個人食咁多野?知得預我一份啦!

    回覆刪除
  2. 牛肉好正呀!

    回覆刪除
  3. 咁係果樣望到好似好和味喎!

    回覆刪除
  4. wow, $250 Wellcome coupon (for 2) can redeem this n course dinner - really super cheap la...not in terms of money, but the time and heart to treat u gals. Esp. the green tea with red bean cream cake, looks very professional...

    回覆刪除
  5. d 意粉你有冇同個廚講要 al dente 呀?

    回覆刪除
  6. 係囉! 唔想要因為嫌cheap囉' 設計對白如下:
    V: (求下)你收番佢啦!! 唔好咁客氣啦... 哈哈!!!!!!! (咁少!! )
    J: hey, 要啦, 少少意思收咗佢啦! (等我良心好過D, 橫掂coupon唔駛$ , 又可以食咁多嘢)
    以上內容, 純粹攪笑, 如有雷同, 實屬巧合!

    回覆刪除
  7. 想請問問物野北海道手信? 個樣好似好神秘的...

    回覆刪除