2008年1月3日 星期四

維多利食品公司@元朗 - 奶味重過果味 (closed)

地址 : 元朗壽富街11號地下
電話 : 2470 2487
消費 : $15/head
整體評價 : fair 

jan 02, 08,食埋個雪糕作結

- 叫咗1球藍莓味,個顏色真喺幾怪吓,入口好重奶味,但藍莓味唔多食得出..........."煽"稿話有藍莓肉,但我就唔多覺,除非佢"畢"錯比我啦...............又唔喺得別滑,just ok............同xtx嘅blu味比,差好遠
-但唯1要讚喺個waffle cone好脆身.............呢個就good!!


後記
1) 之前都已經試過佢個芋頭味,奶味喺重,但無嘜芋頭味,比起我上次在宿霧機場買嘅wall's芋頭雪糕差1段

2) 間舖頭其實喺間雜貨店唔喺雪糕店,門口有個雪糕柜,比你可以散買/成罐買,佢哋好似喺呢個雪糕牌子嘅獨家代理 


點樣去???
1a) 如果坐巴士從香港/九龍/新界入元朗,可在又新街站落車..............向前行到恆香...........過對面馬路......轉左

1b) 如果坐輕鐵lrt..........大棠站落

2) 向前行

3) 行到dbs銀行個corner...........過馬路去對面嘅m記
 

4) 見到m記............轉右...........直行

5) 見到呢個壽富街嘅路牌.............轉左.........直行

6) 間舖嘅對面就喺1群小巴站

5 則留言:

  1. 以往睇過一個電視節目,介紹一個食品製作工場,為左衛生理由,所有員工都要帶上淺藍色既‘手術帽’。 點解係淺藍色? 因為世界上面冇食物係淺藍色既,所以如果 d 帽有 broken pieces 跌左落食物到就會好容易 spot 到,唔會因為咁既原因而將食物混合左頂帽都冇人知! 咦? 點解你個 cone 既顏色咁特別既?

    回覆刪除
  2. 食完藍莓味雪糕之後再去睇my blueberry night,爽呀

    回覆刪除
  3. 對我黎講睇natalie portman已經夠晒啦

    回覆刪除
  4. 嘩! 隻色果然………十足我個女d水彩,難為妳仲敢食!

    回覆刪除
  5. 個雪糕都藍得幾得人驚wor~haha~真係唔覺有咩果肉,所以話雜誌介紹唔一定信得過~我自己都試過係咁呢

    回覆刪除