2008年1月22日 星期二

小金井日本料理@元朗 - 普普通通

地址 : 元朗馬田路50號朗景臺一座1號鋪
電話 : 2944 3111
消費 : $50/head (ie total $100)
整體評價 : fair 

jan 21, 08 lunch,2人叫咗 :

1) 日式餃子拉麵
i) 壽司x2件
-選了3文魚,其他好似有蟹柳,玉子同吞拿魚,如果要變做刺身,就要+$12
-ok

ii) 餃子拉麵
-餃子有4隻,估唔到咁中式因都唔喺炸。其實味道唔差
-個麵合格,不過唔好期望彈口嗰隻
-湯底好似有3個選擇,友人揀了豬骨
-辣度亦有得揀,友人要了唔辣
-可以

2) 海鮮燒餅
-木魚絲同沙律醬夠多
-但個燒餅部份就腍咗d,唔多有層次感,餅底亦燒得燶咗少少。覺得上次食元朗的鉄x好味d

3) 和風沙律
-有西式沙律菜,粟米粒,車厘茄同青瓜,全部材料新鮮,可惜食去尾,底下嘅胡麻醬鹹到令你想死............最終我敵唔過佢,要放棄
-我有同個waiter反映,但佢推說個醬可能落多咗
-以下張相只喺1/2碗因我分咗先記得影

 
後記
1) lunch主打做學生生意

2) 服務都好勤快,好耐心解答我d問題,回應我嘅投訴都有文有路(b唔bs就另1回事),無遇到有d食家講嘅態度差 


點樣去???
1) sorry友人揸車,教唔到大家

5 則留言:

  1. 餃子貪快唔炸,失敗! 個麵好似唔多 al dente ,失敗! 燒餅張相 out-foc,失敗!

    回覆刪除
  2. 我都未踐踏完… 冇教大家點樣去,失敗! 不過世紀大秘密比你揭發左,我重失敗!

    回覆刪除
  3. 好佬怕爛佬
    爛佬怕潑婦
    潑婦怕癲佬

    我本來想睇呢度d 日本料理好唔好食,點知仲加埋秘密放送!

    回覆刪除
  4. 死喇,喺咪玩出火呢???
    妳小心!

    回覆刪除
  5. 吞拿魚係唔係灑o左金粉呀?閃閃另咁o既?

    回覆刪除