2008年1月6日 星期日

東昇樓酒家@東涌 - 超抵食海鮮火鍋

地址 : 東涌馬灣涌村涌口街94號地下 (剛致電求証過後revise)
電話 : 2988 1494
消費 : $110/head (total $220)
整體評價 : excellent
 
jan 04, 08,2人來dinner,叫咗 :

1) 老火湯 (送)
-喺菜乾湯,都幾大兜
-都幾夠火喉同夠味,而且無嘜味精,起碼我無發作
-不錯的1個good start

2) 海鮮火鍋 $200
-menu上無呢樣嘢,要獨立同老闆傾出嚟.............但唔喺我哋傾番嚟(請見後記)
-大碟同多嘢到你唔信
-全晚,我同友人就喺淨"隊"呢碟嘢作為mission...............其他咩都唔洗叫
前觀

後觀

佢好生猛,不停郁,可惜影唔出

個清湯湯底

-海鮮包括 :
i) 極度欣賞(因好鮮甜)有
瀨尿蝦(2隻),中蝦(6隻),帶子(2隻),鮑魚仔(2隻),蟹(1隻),魷魚片,手滑墨魚丸(4粒),鯪魚球(4粒)

ii) 普通欣賞有
扇貝(2隻),生蠔(2隻除咗殼),九肚魚(2條),泥鯭(2條),魚肚 

iii) 唔多欣賞有
大蜆(4隻) - 有3隻死因點淥都唔開口,亦食到有死死地嘅味
東風螺(2隻) - 有少沙
 
-肉類 :
牛肉(4片) - 好嫩滑,濃牛味
連骨雞肉(4件) - 好滑,有雞味
豬膶(4片) - 好新鮮,唔"un"唔"鞋"
 
-蔬菜類 (唔計湯底本身嗰d) : 金菇,大番茄,菠菜,唐生菜,粉絲,鮮腐竹,全部都好新鮮,好脆同清甜(可能喺中段過後才淥嚟食,個鮮甜嘅湯底都應該幫咗唔少功勞) 

-最後都叫清碟.............對我哋2個呢講,好有成績架啦



後記
1) 比人知道我哋咁有"食"力............睇怕都嚇到無人敢請我哋食飯............

2) 如果唔喺當晚另1友人"luck"底,我哋就唔會留喺東涌食飯.............亦唔會遇見1個uncle(估計喺酒家partner/熟客)同佢個女.............個男人建議我哋同老細傾吓以每人$100食海鮮火鍋,如果唔喺我哋2個只喺食到2道菜左右..............點知坐底後,無嘜人嚟serve我哋...........佢幫埋手攞杯攞碟............問完我哋對海鮮火鍋個idea o唔ok之後,好熱心咁去咗廚房後面...............出嚟就話老細肯做比我哋..............其實我都好無信心$200比到d咩海鮮你食..............但結果有"板"你睇


3) 基本上,所有材料(海鮮,肉同蔬菜)都好新鮮..........雖然size唔喺大隻,但勝在鮮甜...........咁嘅質素..........點可能收$200,最起碼都要double啦

4) 友人之前都嚟過呢間食飯..............另外佢哋嘅燒肉都好正,亞uncle在車上同我哋講有個豬蹍蜜餞骨(好似喺咁叫)都出色 

5) 因對東涌唔多熟,即刻致電另1友人...........最後多謝佢推介這間同另外1間(天x)比我揀


點樣去???
1) 坐mtr東涌站............a出口(東堤灣畔)/ d出口都得...............找坐去映灣園個shuttle bus站

2) 見到好多餐廳嘅水牌.............企喺度等東昇樓嘅專用van仔

3) 就喺咁嘅van仔,在車頭有寫住東昇樓嘅紙牌

4) 落鐵樓梯...........之後靠向左手面條路.............直行到尾
    




 

 

6 則留言:

  1. Tailor made 既 menu,好可能再去都食唔翻! 不過有朋友住東涌又最近有弄瓦之喜,都可以搏一搏!

    回覆刪除
  2. $200有冇咁大盤呀?真係有10個抵呀!!!
    雖然我鐘意海鮮邊爐,不過去到馬灣咁遠,都幾難有機會入去試啦...

    回覆刪除
  3. 走到東涌咁遠搵”東昇”,點解唔近近地去銅鑼灣搵洪興啊陳浩南

    回覆刪除
  4. 聽聞佢地有車安排送你出番Tung Chung MTR station.
    BTW, the address seems a little bit confusing. I know the restaurant is located at Tung Chung, but why is the address shows 馬灣?

    回覆刪除
  5. haha..好食就好食
    不過衛生就....= ="
    我男朋友開的cut hair shop就在它的對面(1樓)
    它的洗碗場地我一目了然...........

    回覆刪除
  6. 真係好正, 屋企買都唔止200, 但你地係特別唔同, 我地的"普通人", 老闆點會咁比面!!!

    回覆刪除