2008年1月2日 星期三

同你fun1fun之心理測驗-結局篇

jan 1, 08 : 講過今天揭盅,結果請見最底



dec 28, 07

今天有人同我玩咗個心理測驗,所以想同大家玩吓 :

以下有5個pattern,請順住最喜歡的排第1,去到第5就代表最唔鍾意,唔好諗太耐,重點要第1個impression

1) 正方形

2) 圓形

3) 三角形

4) 長方形

5) 胡亂打圈線 (好似你買新原子筆時,leg枝筆在紙上面料)









答案 :

1) 正方形 - 代表你比較重規律,範泛,discipline/rigid

2) 圓形 - 代表你好social,圓滑

3) 三角形 - 代表你要求高,aggressive

4) 長方形 - 代表你比較規律,範泛,discipline/rigid,程度比揀正方形輕

5) 胡亂打圈線 - 代表你好creative

**如果你覺得唔準............就當fun1fun,唔好咁認真,yeah~~~~~

7 則留言:

  1. 我已揀了答案,等待你的揭中

    回覆刪除
  2. 我一定係揀胡亂打圈線排第一,相信個答案一定係話我心理變態!

    回覆刪除
  3. 唔係你講得唔清楚,不過諗著心理變態既人玩落去都冇乜意思姐! 唔…咁就 5,1,2,4,3 啦!

    回覆刪除
  4. 52134呀,收尾三個其實我都唔中意,因為習慣上,我聽電話時如果有筆o係手,自然就會鬼劃符,當然包括打圓!

    回覆刪除
  5. 大定反應都好踴躍噃

    回覆刪除
  6. creative 我就一 d 都唔係,不過好彩我唔係心理變態!

    回覆刪除