2007年11月21日 星期三

西藏update blog

又1次諗番起個笑話..........同呢班朋友出嚟聚會,真喺會令你笑得好開心.........但有個唔好..........就喺唔可以同佢地去d高級或者偏靜個場食飯..........是關我地太嘈啦........食到要比人bare吓bare吓,咁就唔好啦......但要笑得細聲d..........咁又唔夠盡情喎........



友人a出征西藏前,事先張揚比d學生知,有個學生比咗個好精闢嘅提議

亞sir,不如寫個blog,記低你在西藏d嘢,然後每日update個blog,如果我地唔見你有update,咁咪就知道你出咗事..........死咗囉!!

友人a都忍唔住笑,我地當然更加笑到拍晒枱啦~~~

5 則留言:

  1. 真係笑得有的苦澀。 + , 係唔係小學生o黎咖? 如果阿sir 真係無update 個blog, 唔知佢 d 學生會點呢?

    回覆刪除
  2. 當日狂笑係因為肯定佢死Q硬,試問入咗藏點日日寫Blog呢,上唔上到網都成問題。佢班學生的質素都好……啫……

    回覆刪除
  3. 過獎、過獎,否則都冇资格同妳一組啦!

    回覆刪除
  4. 話時話,妳咁鍾意睇戯,有冇睇〝LOST〞呀,我煲緊第三季,越睇越正,強烈推介!

    回覆刪除
  5. Lost 真係越睇越 lost,但係非常好睇! 近期電視劇中個人鍾意 Lost 多過 Prison Break 同 Heroes。 Season 3 開始,故事已經有 d 明朗化,season 4 要下年二月至有得睇,等得好心急!

    回覆刪除