2015年12月31日 星期四

Cóm Bánh Mì by Chef Phuc Dat Bich@灣仔 - 水準好飄

Cóm Bánh Mì by Chef Phuc Dat Bich


地址 : 灣仔大王東街28號地舖
電話 : 2528 9131
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間




4 visits
由佢soft opening我已開始嚟............nov 12 (thu), 13 (fri) 27 (fri) & dec 1 (tue), 2015嚟...............4次都嚟食lunch............共叫咗 :

1) lemongrass lime soda (hk$25)
-order過2次
-第1次同第2次味道有分別
-第1次只喺用咗soda water............所以無甜味,香茅味好溫和
-第2次飲喺有點甜味............而且fresh herbs嘅味出d............喺進步咗 (啱我口味咋.............hahahaha)

2) iberico pork rib satay banh mi (hk$65)
-當然要先試佢嘅法式3文治啦
-佢有5款餡 (全fancy餡,無我想要嘅樸實版)...........但soft opening階段.............只有呢款同牛
-我要求個包要脆d脆d...........所以佢好似焗咗double時間
-所有banh mi都會跟火雞肝醬,越南扎肉,芫茜,香草,青瓜片, 醃咗嘅白,紅蘿蔔絲,辣椒,魚露,sriracha mayo等
-個包個熱度同脆度都可以
-餡料多到個包都漲爆...........不過好彩我個口夠大~~~~
-佢味道喺多...........但唔喺我想要嘅...........芫茜唔知點解味道唔香唔出............liver pate比d mayo蓋晒..........而且都唔覺得sriracha嘅辣意...........又無幾款唔同嘅豬肉
-因為落order時同店員講過要小辣..........所以佢都有問我夠唔夠..........仲細心拎來支chili醬比我

3) lemongrass steak satay com ga (hk$65)
-之後嚟試佢個黃薑飯...........soft opening只得上面嗰款豬同牛.............今次當然試牛啦!
-醒目嘅店員相信認得我...........又為我拎來chili sauce
-個牛好好味,表面有caramelised效果..........入味,肉鬆...........帶點甜...........好啱我口味
-個飯就油咗少少.............亦輕輕腍咗d............不過還可以粒粒分明
-有次同友人嚟.............於是我大力推介比佢.............又或者水準drop咗..........我見友人食唔晒d牛肉satay同飯............而目測佢個飯比我上次再油d

4) cuon (hk$35)
-fresh veggies rice paper rolls with prawns & pork
-有次唔多肚餓........而且target咗飲牛油果milkshake............所以個side要keep it light..........無諗炸春卷
-佢個皮幾有韌性..........裡面有蝦,檬粉,札肉,醃白,紅蘿蔔,青瓜幼條,生菜,basil等.............我第1啖無蘸碌冧........難得食到隻蝦有點蝦味............通常越式紙米卷嘅蝦都喺無嘜味
-因為佢嘅醬汁會放晒出嚟比人自己+............所以我create咗小小魚露mix碌冧............我覺得味道更多..........更啱去配味道較清嘅紙米卷
-嗰次同友人嚟............佢已脫離soft opening...........所有menu上嘅嘢都有.............除咗craft beer.........多咗款叫combo嘅組合............即喺收sides嘅價$$$$...........但就多杯飲品
我覺得咁筍..........緊喺叫啦..........可惜我無影到相...........combo內嘅紙米卷..........份量少1/2..........呢個我可以理解............但喺比較難理解喺無咗蝦,無咗檬粉 (全部清脆青瓜條同札肉條)..........如果無食過第1次............味道絶無問題............但我會覺得連材料可以咁隨意咁轉............太無系統/標準............定喺呢個先喺最latest嘅version?
-如果佢keep到第1次食到嘅recipe同味道.............is a very gd paper rice roll

5) avocado & coconut milkshake (hk$55)
-有牛油果奶昔..........當然要試
-佢試圖說我轉另1款佢會整得快d嘅mango raspberry milkshake............我呢d煩友...........鎖定目標點會咁易轉呀............要等無問題...........今餐我等得
-我食完個紙米卷都要等多陣
-好heavy喎...........d cream多到............佢好似想幫我增肥咁.............不過見後來有人影d相..........宜家好似無咗pat cream la
-我聽到佢話會有雪糕嚟打...........椰味還好..........但過甜.............所以我飲唔晒........要放棄咗~1/5杯
-都喺深水埗嘅第x郡好味

6) shredded chicken & roast duck banh mi (hk$55)
-有次試另1款餡嘅法式3文治
-叫咗要脆d.........但無第1次嘅程度
-其他comment同上次差唔多


後記
1) 店內環境........醬料

2) 4次嚟...........有部份嘢重覆叫..............就發現味道, recipe有唔同...............所以我決定起碼3個月後先再嚟試真章...............希望到時已run順咗..........recipe都會定到落嚟............

沒有留言:

張貼留言