2015年12月12日 星期六

OVOCAFE@灣仔 - 會再嚟

OVOCAFE

地址 : 灣仔灣仔道1號地下 (灣仔舊街市內)
電話 : 2527 6011
website : http://www.ovocafe.com.hk/
消費 : hk$65/head
純個人評價 : fair與good之間

















oct 29, 2015 (thu)..........無idea去邊度食...........行行吓諗到呢度..........1人嚟lunch............叫咗 :

1) orange cheddar, tomato, mushroom bagel (hk$65)
-嗰日唔肚餓,但又想食熱嘢.........揀咗呢個
-presentation好靚
-最難得喺我落單時無提佢個包要piping hot (我慣性提店員個包要整熱d熱d)................但攞上手時.............個包喺好熱吓.........感動.............warm到入心..........hahaha
-平時都喺叫cream cheese bagel.............第1次食咁green嘅bagel............佢d菜好新鮮呀!............款式又多
-努力將佢哋zip番入個包內先咬...........好味喎...........唯1嘅缺點喺包內嘅dressing令到白麵包部份有少少soggy
-揀來藍莓石榴茶............唔會好濃茶味...........所以飲完我無反應


後記
1) 店內環境...........開揚,樓底高............nice decoration.............寧靜..........我都鍾意呢度,好舒服

2) 初時我以為呢度喺自己搵位..........原來喺要人assign位

3) 呢度都多人嚟.........我嗰次見到~12:20pm就開始要排隊

沒有留言:

張貼留言