2015年12月17日 星期四

流徙之女@cultural centre

nov 6, 2015 (fri)嚟睇............by1條褲............@劇場................收費hk$180/人

今次坐得正中............不過喺最高嗰行


唔喺太full...........喺門口嘅counter.............今次會有醬汁賣...............初時我覺得咩咁怪嘅?展銷呀?..........d醬汁喺故事中舖頭 (sweet mandarin) 嘅產品

後來我就醒起個故事講華人喺英國開餐館奮鬥史 (現在餐廳攞奬無數,更獲首相卡梅倫邀請為李克強設宴)..............因為個真人真事題材...............所以就算之後要坐夜船去馬交............我都照買飛............後期個馬交trip cancel咗............好彩我當時果斷有買飛咋!
(小姐,唔影得相架!............"sorry, sorry!"...............未開波都唔影得相原來)


呢齣話劇改編自其1主人翁出嘅書................就算呢齣劇背後............主人翁都有比意見.............呢場 (第1場)仲有親自嚟睇


後記
1) 呢齣都幾長.............連埋謝幕.............做到大約11pm先完...........個focus同我初時諗嘅好唔同..............佢喺擺咗喺交待家族 (上3代 - 太公,婆婆,亞媽) 嘅悲痛分離歷史............it's a long sad story for 3 generations.........而唔喺新1代點樣將舖頭打出名堂 (呢點全沒提及)

2) 因為要講述3代之間嘅故事.............4代都有煮嘢talents..............唔喺順敍咁講,所以喺回憶式............now,以前互相交替.............1個人同時扮演少女同老咗............所以觀眾要跟得貼..............先唔會甩咗劇情/亂.............幸好佢都用燈光,服飾打扮,轉幕............成功令大家知道時光倒流咗.............不過我哋要即刻諗諗宜家喺講緊邊代先.............呢個喺幾錯綜複雜嘅交待...........唔容易處理

3) 呢齣話劇嘅英文成份都多..............有時我要睇吓字幕...............因為我覺得其1女主角聲線相對地無咁嘹亮..............講對白無咁清析..............尤其講英文時...........難聽得清楚...........喺呢個小小美中不足嘅地方

沒有留言:

張貼留言