2015年12月3日 星期四

實驗失敗

oct 11, 15 (sun)..........我有新idea...........所以又煮比白老鼠1家食 :


豬蝦丸 (3.5人)


炒天使麵 (3.5人)


1口法蘭西多士
(法蘭西榛子醬)
(法蘭西黑朱古力醬)


大失敗
-個mixed肉丸嘅肉霉.........質感其差..........又唔熱..............調味今次重手咗
-個天使麵唔熱
-朱古力味法蘭西多士唔夠甜
-味道唔好都夠衰架啦............最大鑊喺食到白老鼠1家肚痾呀!!!!............連小monster都出事我先唔安樂 (第2日放學返到屋企樓下,佢忍唔到,賴到1褲都"金")...............不幸中之大幸喺唔嚴重.............唔洗睇醫生止瀉.............佢哋每人痾咗3-8次不等............但奇怪地我1d事都無...........我哋估喺肉丸 (其實我已經又煎又焗).............因為我食咗4粒..........小monster食咗少我d d啦............2個大老鼠食咗應該喺我double嘅份量~~~~~~
-到我放工返去,慰問2名受害人.........睇吓要唔要買寶礦力比佢哋飲!!
-下次我唔會咁aggressive..........試煮過得,先煮比佢哋食

沒有留言:

張貼留言