2015年12月2日 星期三

SOTE@半山 - 新爆谷專門店

SOTE

地址 : 半山羅便臣道21號豪景閣地下3B號舖
電話 : 8170 0414
website : http://sotehk.com/
消費 : hk$40/head
純個人評價 : fair與good (計埋服務超好因素) 之間






















偶然喺or上見到呢間新店...........專賣爆谷.............喺香港專賣爆谷嘅shop唔多...........所以oct 10, 2015 (sat) 特意嚟走1轉..........................買咗 :

1) the cha cha (hk$40)
-the original hong kong style milk tea
-試過先買
-外層嘅港式奶茶味脆甜............茶味出
-不過食得多,就會覺得甜咗少少

2) the crave (hk$40)
-creamy caramel with a twirl of sea salt
-又試過先買
-個糖coating.........令表面crunchy
-都喺呢個有些少鹹味balance off..........唔味單1嘅甜
-呢個味come食d...........所以like呢個多d


後記
1) 我嚟咗2次 (第2次純攞番張咭片)..............都喺鬼妹on duty...........佢嘅servicing level超高呀..............好welcome你試食...........只要你request就得...........我共試咗5隻味啦.............hehehe..........我其實鍾意食鹹爆谷多d............佢都有鹹flavors.............不過因為無咗嗰層sugar coating............就即刻1 d crunchy texture都無............就算鹹味無coating,喺可以做到少脆...............所以我1隻鹹味都無買到

2) 呢度有3個包裝format............有bag, box, bulk............我初時唔知,以為只有bag............不過用bag就可以zip埋存氣d............但就算喺bag.........原來可以1包2 flavors架...........我後來見佢個熟客買先知................仲要可以pack in alternate layer間住咁入.............超讚呀!

3) 嗰次買完行番落去中環時..............巧遇n年前舊公司大廈嘅看更..........難得佢仲記得同認得我喎..........同佢有d緣份~~~~

沒有留言:

張貼留言