2015年12月4日 星期五

The Intern - 見習冇限耆


oct 13, 15 (tue) 嚟睇

Robert De Niro飾演喪妻的70歲長者班。班發現退休生活並沒有別人口中那樣美好,他努力爭取到機會重投工作,成為由茱莉 (Anne Hathaway飾)創辦的潮流網站的高齡實習生。

導演 : Nancy Meyers


後記
我之前無留意個導演喺nancy meyers.............1個print咗喺我腦內嘅1個出色導演............similar to馮小剛(因為集結號).............但我又記唔起點解佢咁impress我............返屋企google...........原來喺緣份精華遊

nancy好善長寫女性為題材嘅故事..............尤其塑造strong woman嘅角色............呢齣都無令我失望...........1老1嫩擦出火花.............robert de niro喺1個好型嘅亞叔............不過今個角色唔喺sell型.........佢亦無嘜發揮機會.............演技發揮機會主要放喺anne hathaway身上..............要演出career危機嘅壓力............老公出軌嘅傷心/徬徨

不乏有輕鬆攪笑位 (robert de niro嘅長者女admirer)...........所以like this movie..........但同the holiday比...........都有好大嘅距離

2 則留言:

  1. 我都有睇!Robert de Niro同Anne Hathaway真係做得好好!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 我覺得robert de niro帶住新女去喪禮,佢個長者admirer大擧中指 ,口up up還擊......最好笑

      刪除