2015年12月11日 星期五

檳城風味@鰂魚涌 - 合味道馬拉菜 (closed)

closed

檳城風味

地址 : 鰂魚涌海澤街3號地舖
電話 : 5236 1363
remarks : sun closed (宜家好似連sat都close..........weekend去最好打個電話問咗先)
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good

















2 visits
食友報料話佢嘅炒粿條得...........所以oct 17 (sat) & 28 (wed), 2015...............2次嚟dinner............叫咗 :

1) 檳城炒粿條 (hk$72)
-請留意佢個供應時間......平日lunch hour無得食
-叫咗小辣
-有蝦, 臘腸, 雞蛋, 韮菜, 芽菜
-上枱已聞到好有香氣呀!..........出晒煙
-材料都夠...........味道豐富
-相信叫番正常辣.........仲會惹味d添
-附送homemade薏米水...............甜度唔高.............薏米味幾出.............幾似媽媽煲嘅味道

2) 檳城乾咖喱羊坑腩 + 印度煎餅 (hk$73)
-呢個寫喺penang style
-喺店方推介.............我跟
-同樣附送homemade薏米水
-個羊so味溫和........有些少筋膜位..........肉好鬆且嫩,1d都唔實.........當然入晒味
-咖喱香,辣度ok,我仲頂得住
-用個roti canai蘸埋d汁..........gd

3) 正宗檳城肉骨茶 (hk$72)
-揀咗跟米粉 (另可選白飯/ 油麵)
-有當歸, 黨參, 玉竹, 杞子, 川芎等中藥煲成
-配以排骨, 5花腩, 豬肉丸 豆腐乾, 金針菇, 生菜
-附送homemade薏米水
-呢個佢嘅藥材味都有...........無佢附近間迷x咁鹹.........亦比佢有層次
-喺ok的

4) 檳城福建蝦麵 (hk$65)
-呢個喺限賣1個月到nov 21, 2015.............所以宜家已經完咗
-為免去到無得食...........所以lunch time前已打電話confirm清楚有得食先去.........佢好好咁話留1碗比我.........因佢擔心lunch time會賣晒~~~~
-去到又真喺賣多碗..........就sold out
-有蝦, 豬肉片, 炸魚片, 雞蛋, 芽菜, 通心菜
-附送homemade薏米水
-once upon a time,喺singapore食過間好出名嘅蝦麵店..........印象中好鮮味............所以見佢只做1個月..........於是嚟試吓
-端來時.........老闆娘溫馨提示我個湯底已有點辣........真喺唔夠先混入匙上嘅辣醬..........所以我只+咗少少辣醬
-佢個麵喺mix - 米粉+油麵.....i like it
-個湯底真喺有鮮味喎........出,明顯........但唔喺好濃嗰隻........咁我先覺得自然
-雖然只+咗少少辣醬............對我已近乎極限...........辣辣哋食得過癮
-碗內隻蝦反而無嘜味..........得個爽囉
-但成碗麵已經好好喇


後記
1) 呢度雖然地方好細...........但都有d熟客.........2次夜晚嚟..........都有客in and out + 外賣

2) 我諗住佢舖頭名叫得檳城........即喺食馬來西亞嘢啦.........menu上嘅檳城laksa.........我諗緊喺penang style laksa!.............香港好難搵到食嘛............點知佢嘅喺singapore style........頓時好失望...........不過好彩clarify時知道..........唔喺上咗枱先知~~~~~

**3) nov 2, 2016 update : 嗰日再嚟.............因為想試吓咖喱麵...........hk$61..........呢個喺馬來西亞式嘅laska..........所以唔以椰漿做base.........所以無椰香味..........但辣度唔夠.........少咗東南亞嘅風味..........傾傾吓...........知道佢嘅客路(呢區嘅ol)唔多食得辣.........所以店方應該就此調到無咁辣

**4) nov 8 & 11, 2016 update : 再嚟.............因為有限賣椰漿飯供應...........hk$65.........個汁都香椰味,雞入味,仍保住嫩滑.............佢嘅魚仔乾都喺檳城入口...........乾爽脆身.............因為喺香港搵唔到理想...........都喺唔夠辣.........失咗風味

 再叫埋咖喱魚蛋(6粒)試吓..............hk$9

如下次再嚟...........我會要求店方可以的話...........做番檳城小辣比我...........宜家將辣度localize得太多...........無咗靈魂...........我有諗過就喺唔似檳城味道............所以好此道嘅客唔會嚟..........於是越localize只會吸引嗰d唔食得辣嘅客............喺1個有雞先定喺有蛋先嘅問題

沒有留言:

張貼留言