2015年12月20日 星期日

Kelly's Cape Bop@灣仔 - 米豬蓮推介

Kelly's Cape Bop

地址 : 灣仔莊士敦道57號地舖
電話 : 2529 9984
消費 : 詳情如下
純個人評價 : marginally good

























2 visits
nov 3 (tue) & 11 (wed), 2015嚟...............2次都嚟食lunch............共叫咗 :

1) 煎蛋卷 - 菜 (hk$50)
-第1次嚟時.............佢仲未攞米豬蓮嘅美食推介
-想食熱嘢,所以叫咗煎蛋卷...............揀咗菜 (另外有紫菜同芝士)
-呢個喺即刻煎,所以要等吓............無記錯,應該有10件
-伴來茄汁.............我再問佢要辣醬...........之後2隻醬mix埋嚟蘸
-雖然行到返office都耐...........打開食還好熱
-蘸埋醬食味道豐富
-不過略嫌個蛋實咗少少
-有年朋友帶我喺紅磡黃埔村附近...........開咗好多間韓國人開嘅小店............買咗1個蛋卷.............我覺得嗰個好味d.............個香味強d,個蛋鬆d

2) 沙律 (hk$30)
-第2次嚟試吓佢個沙律............都幾貴喎
-佢除咗有椰菜絲,生菜絲,red cabbage絲外............仲有浸過糖水嘅紅豆粒,南瓜蓉
-所以喺甜意沙律................幾得意

3) 飯卷 - 豬肉 (hk$50)
-揀咗豬肉 (仲有牛肉,吞拿魚,菜,芝士同辣魷魚)
-連頭尾都比埋你..........無浪費
-都多材料,有味瓜,蛋條,菜,紅蘿蔔,青瓜條等
-當然再+附上嘅泡菜同食..........味道喺豐富


後記
1) 第2次嚟............佢已經攞咗美食推介.............所以比上次嚟多人咗..............要排吓隊.....................味道喺唔差............不過我覺得朋友帶我去紅磡嗰頭嘅韓國嘢質素都唔會差過佢...........甚至更好

沒有留言:

張貼留言