2015年12月24日 星期四

京林屋@銅鑼灣 - 抺茶甜品為賣點

京林屋


地址 : 銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場6樓603-604號舖
電話 : 3580 1838
消費 : 詳情如下
remarks : <hk$200收cash
純個人評價 : good

















2 visits
oct 17 (sat) & nov 16 (mon), 2015 ...............嚟食甜品............共叫咗 :

1) 特製林屋抹茶餡蜜 (hk$88)
-第1次sat夜晚嚟..........排到差唔多時..............店員通知無呢樣無嗰樣.............問我哋有無問題...........都排咗咁耐,緊喺照食啦!
-本來嘅蕨餅換成抹茶啫喱
-都幾大兜吓
-個抹茶雪糕帶點抹茶甘味.........都出
-個1/2透明cube我以為會qq口感............其實有點似大菜糕口感
-個抹茶啫喱都出抹茶味..........texture軟身,唔彈

2) 抹茶啫喱雪糕 (hk$48)
-既然抹茶蕨餅sold out改成啫喱
-我索性叫個啫喱+軟雪糕
-相對地球抹茶雪糕嘅茶味喺會濃過軟雪糕
-抹茶軟雪糕嘅奶味會較重些少.........都滑
-友人倆去過京都食中村藤吉.............佢話中村藤吉 (京都店)稍勝1籌.............因為個抹茶味會再濃d

3) 香港限定芭菲 (hk$98)
-本來嘅蕨餅換成抹茶啫喱
-好難share到底層嚟食
-友人話ok啦

4) 抹茶1/2月布丁 (hk$46)
-上次嚟呢個都話sold out
-第2次嚟check清楚有先入去坐低
-奶味同抹茶味同樣出...........似green tea latte咁
-滑度免強可以啦.............大家都見到氣泡
-個凝固度又唔覺好膠...........仲微微軟身
-都唔錯............好快比我ko佢

5) 秘製抹茶蕨餅 (hk$78)
-我上次食唔到,今次要補番
-當相機食先時............我feel到隔離枱嘅4女1男 (大講skincare產品後感............個男以用家身份好active討論...........我肯定佢強過我好多) 有望向我............攪到我覺得自己好大食咁...........唔比食完再食架?
-呢個只有抹茶味............+的喺抹茶糖粉同brown sugar syrup
-texture喺軟身,比抺茶啫喱黏d..........滑lur lur
-我淋上黑糖漿先再coat小小抹茶糖粉
-個黑糖漿味道好似condensed片糖煮成...........好耐都無食過片糖............鍾意呢種獨特嘅香甜味


後記
1) 多謝友人請食其中1餐

2) 店內環境...........喺方型燈罩住嗰2張枱先有限時食要求

3) 我仲未去排tst嘅中村藤吉

沒有留言:

張貼留言