2015年12月23日 星期三

澳門窮遊 - nov 14-15, 2015 (day 1b+2)

part 2


10. 麗華串燒

地址 : 3盞燈柯利維喇街60號
電話 : n/a
營業時間 : ~6pm-2am
消費 : mop15/head
純個人評價 : fair與good之間
























nov 14, 2015 (sat)..........搵咗呢檔串燒好耐好耐............友人倆仲飽,已投降...........我自己叫咗 (不過我都好飽) :

1) 燒雞肉腸
-亞哥掃咗d蜜糖
-只喺暖熱

2) 燒雞軟骨
-呢個喺其1名物
-熱度唔算10分高
-表面掃咗蜜糖...........所以甜甜蜜蜜
-有嘢咬吓咁,ok的

後記
1) 諗住有地址點會搵唔到.............google map plot咗個point出嚟.............不過就喺唔見..............初時以為喺街邊檔................望均都無開檔喎............於是上網google................睇吓有無blog介紹.............搵到1篇blog (宜家搵唔番).............教喺美心餅店嗰個街口轉上去條小暗斜大街...............喺間江記雞佬美食斜對面.............咁啱江記雞佬喺corner位...........邊個方向斜對面呀?

問咗1間舖頭.............教咗我哋行前少少.............不過嗰間喺燒烤店.............唔喺我想食嘅串燒.........於是唯有問吓江記雞佬美食...........佢店外有個男人都企咗幾耐吓............唔知喺咪老細嘅朋友............我1問老細...........個男人即刻踏前2大步.............好積極話,你有嘢問我得喇 (語氣唔兇神惡殺)............老細無搭過嘴...............不過主動到令我覺得有點odd...............幻想力豐富嘅我直腳個男人喺陀地............."你唔好攪我d客" <--設計對白...........XDD

我形容完比佢聽之後.............佢又幾幫手 "喺呢條街嘅對面..........今日星期6,佢有開就有開,無開就無開"............XDD...........佢見我成面????............於是同我行到街口位............指埋比我睇 "呢!.........宜家對面白色衫個女仔行緊嗰個位"

哦.......唔該晒! (喺保康大廈隔離)

2) 當晚老闆7:30pm拎住飯盒入舖頭............要8pm先ready開始接單

3) 佢主力賣雞.............雞肉腸,雞翼,雞肶,雞軟骨,雞皮 (可惜嗰晚無)等............不過我見到佢唔喺由生燒到熟.............d雞翼,雞肶已滷好,煮好咗...............只喺燒番熱佢..............掃d醬汁.............所以我有d質疑有無可能如網上/傳聞中所言............好食到飛天

當然有機會都會試埋個雞翼求証吓~~~~

4) 之後直接搵的士返酒店..............都要等咗好1陣先搵到架吉的...........的士亞哥好有藝術修為...............全程播古典音樂................多謝mop83


11. 牛記白粥油器

地址 : 下環街寶運大廈17號b地下
電話 : 853 2893 8059
營業時間 : ~6am-3pm
消費 : mop17/head (ie total mop52)
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)
























nov 15, 2015 (sun)..........酒店嘅發財巴朝早去外港碼頭嘅班次好疏..............所以直接搭的士 (mop73) 嚟食早餐...........叫咗 :

1) 牛脷酥炸兩
-因為未食過牛脷酥炸兩,所以叫嚟試吓
-味道上無嘜特別.............可能比pat甜醬蓋晒

2) 艇仔粥 (mop20)
-個粥味道自然............鹹味唔重.............甜味都薄...........比較住家味道.............幾似細個媽媽煲嘅魚片粥
-+入咗粉腸 (無overcook),魚蛋條等

3) 炸煎堆 (mop6.5)
-見亞姐不停炸緊...........叫個剛炸好
-因為堂食...........亞姐會幫忙剪開............點知唔熟..........再開1個..........都喺唔熟........亞姐同炸緊個亞姐講你炸呢批全部唔得.............嗰個亞姐不忿 "咁你嚟炸喇"
-雖然攞嚟再早前嘅1批............仲喺暖熱喎
-很軟糯.............第1次食鹹煎堆.............芝麻皮香,有點脆..........無嘜料,有d5香粉味咁啦............個dough已落咗d糖.............所以個鹹煎堆都會帶點甜意

4) 蝦米腸
-見佢喺布拉腸粉............所以再+個蝦米腸
-佢個腸粉喺滑...........不過太鹹...........裡面d蝦米無嘜點出過水 (香港嘅蝦米腸蝦米喺無嘜鹹味)............個鹹味幾原味吓...........另外除咗甜醬同辣醬外............佢本身個醬又喺鹹味

後記
1) 店內環境

2) 初時喺門口............亞姐以為我嚟攞嘢............問我攞張單...........我聽唔明............直至老闆話人哋嚟食嘢架!.............佢哋唔知有咩喺special order先有............牆上又見佢貼住客人嘅訂單

3) 呢度好熱吓..............今日落微雨涼涼哋............都坐到背都出汗..............所以夏天唔好嚟堂食

4) 載我哋嚟嘅的士司機話佢新年會有舊式年糕賣.............喺有葉包住嗰隻...........我未聽過,未見過,都未食過.............佢話唔洗特別訂............有機會都想買嚟食吓

5) 程的士我獲益良多...............完全抵坐...........因剛好遇到個愛食嘅司機大佬...........佢話好少遊客會專登坐的士去食牛記............通常喺住嗰區先幫襯...........之後就開始交流............我寫底咗佢講本地人去食嘅印尼嘢, 燒味同葡菜

佢話澳門都多種族..............我問點解有咁多緬甸,印尼人.............佢話20年前當地排華............所以嚟咗澳門.............聚居於3盞燈

而泰國人都多.............我問聚居喺邊?.............佢話荷蘭園嗰帶.............問佢有邊間泰菜推介.............佢話嗰頭隨便入,由泰國人開嘅都唔會差得去邊

程的士$$$$仲貴過呢餐............不過我覺得賺咗~~~~事後我醒起忘記請教佢水蟹粥有咩介紹..........失策~~~~


12. 聖老楞佐教堂

















順路去埋呢個景點.............行完咁啱佢哋完咗mass


13. 占西餅店

地址 : 風順堂街33號豐明大廈地舖
電話 : 853 2897 3278
營業時間 : ~8am-8pm
消費 : mop6/head
純個人評價 : good
























nov 15, 2015 (sun)...........行到嚟target..........買咗 :

1) 合桃馬令 (mop6)
-買唔到沙翁.............都要買個meringue試吓
-我對佢無期望..........估唔到有驚喜...........因為個皮薄,鬆,有牛油味.........上層嘅meringue又唔喺好甜
-中間食到合桃碎..........喺有合桃香.............唔喺"益"............証明好貨.............合桃質素唔好,好易有嗰陣油"益"味

後記
1) 我主要嘅target喺沙翁,可惜只喺每日嘅~1:30pm出爐...............今次時間唔啱...............唯有下次嚟過啦!


14. 金燕西洋牛油糕葡式食品

地址 : 龍嵩街德泰大廈105號地下
電話 : 853 2897 4198
營業時間 : ~9am-8pm
消費 : mop250
純個人評價 : fair與good之間
























nov 15, 2015 (sun)..........行多2步已經喺我另1 target..........專賣葡國糕點............大部份我都覺得新鮮出奇刺激...............買咗 :

1) 雞蛋糖 x 2 (@mop6)
-初時我以為喺痴手嗰種糖
-其實只喺個賣相包到1粒糖咁啫
-類似好moist嘅粉糰..........軟身........有density,甜度ok,有種蛋香
-食第1粒唔反感,但亦唔喺鍾意
-喺食第2粒先慢慢鍾意

2) 蟲仔餅 (mop55)
-呢個我認識.............之前喺最x買過............第1次好味............但第2次味道唔同咗...........之後無再買
-知道呢度有............所以要買1盒嚟試吓
-"材料以粟粉為主,入口較曲奇餅鬆脆輕身,滿口淡淡的奶香與蛋黃香,為配合澳門人口味,特別-少糖份"
-佢唔會有牛油香..............個鬆度幾得意........咬落去有點散開嗰隻鬆
-甜度低
-喺有引力令你想食下1件

3) 耶穌枕頭 (mop55)
-因為覺得得意所以買
-佢同蟲仔餅唔同之處喺中間有d唔知喺咩混合物 (無特別味)..........有d挺硬,要咬吓

4) 芝士曲奇 (mop55)
-呢個其實似喺蟲仔餅嘅base............再+咗d類似cheddar cheese絲...........焗完後.............會有d脆身
-都喺第1件唔反感.........但又唔會鍾意
-當食第2件開始................同樣有引力令你想食下1件

5) 西洋牛油糕 (mop75)
-呢舊磚頭好重手.........density好高..............所以要好用力切
-"牛油糕是葡人家庭聖誕節必備食物,其重要性像中國人農歷年要食年糕,雖然外表有點似年糕,但味道充滿椰香,而葡人會將牛油糕切片或煎香再食"
-喺又幾似年糕嘅硬度..............咬落幾硬淨,要趙耐d.............甜度相對上面產品高d............椰香味都有
-事後切完食完..........手指喺有好濃牛油香 (似牛油pound cake)
-我無試煎香食

後記
1) 唔講唔知..............佢嘅食品已列入澳門非物質文化遺產 (佢嘅單張印晒..........喺都要送咗幾張比我)..............不過我唔知邊個award比佢

2) 老闆娘絶對喺1個出色專業top sales..............我本來只喺諗住買雞蛋糖,蟲仔餅同耶穌枕頭............另外2樣喺近乎1/2推1/2就放入我個袋度.............XDD

佢會好積極介紹你有咩必食未買.............佢嘅口才真喺了得 "你買嗰d全部都喺非物質文化遺產,喺爭咗個牛油糕.............呢個何鴻燊每年都會幫我訂xxx個............要試吓............近期我擺緊澳門美食節...............呢1批喺琴日整,好新鮮.............你下次嚟買,都無呢批咁好食~~~~

個芝士曲奇1定要買............好好食.............唔喺你1場嚟到唔買.............side咗..............番去就後悔"

因為我1心喺試新嘢............所以佢完全對正我嘅弱點............我敵唔過佢

3) 佢d產品都唔平


15. 官也墟

地址 : 氹仔官也街33-35號地下
電話 : 853 2882 7989
營業時間 : ~9:30am-10pm



nov 15, 2015 (sun)...........我哋遇到某氹仔酒店發財巴............坐返氹仔..............呢座專賣本地設計嘅精品店都開咗幾耐............今次先第1次入去行


16. 新濠影匯

















nov 15, 2015 (sun)...........坐的士去行吓新新哋嘅新濠影匯.............個商場慣性樓底超高...........又濶...........個3d立體投射個效果又幾好

後記
1) 聞說佢個batman dark flight show同house of magic show都唔錯

2) 佢個酒店入口嘅燈喺黃中有紅.............入埋check in大堂............見到大群強國客..............就知酒店focus咩客.............想試就好快手住咗先


17. pho fresh

地址 : 氹仔新濠影匯food court
電話 : n/a
營業時間 : ~10am-11pm
消費 : mop60/head (ie total mop180)
純個人評價 : fair

















nov 15, 2015 (sun)..........臨走前喺酒店food court食埋先上車..........買咗 :

1) 生牛肉湯河 x 2 (@mop70)
-入到口.............個湯底未算好假
-可以啦

2) 雪碧 (mop20)
-1罐,唔好講笑,完全餐廳價

3) coke (mop20)
-1罐

後記
1) food court環境..............好好氣氛..........啱clubbing

2) 佢個購買流程設計..............可以講on居/ cap水.............我只喺試過喺曼谷1個food republic food court內行呢個concept...............首先你要喺counter買張儲值卡...........增你認為夠用嘅$$$$............好似每次最少要增mop100...........每檔食肆只會收呢張card.........好似8達通咁doo.........有剩餘數可番嚟counter退cash

因為香港都唔流行呢個模式.............國內我唔知啦............我見都多人要職員解釋1番.............side時間...........嚟得呢度消費有幾何喺本地人/成日都要嚟你個food court食先得架?...........即喺個個人有餘額都要排多次counter為咗退$$$$..............此為on9說法

如果當時人要趕車/ 趕船...........咁就變咗有剩$$$$都無時間退番............有幾何會keep住張咭...........下次特登嚟番退$$$$..............此為cap水說法



18. 路氹葡撻

地址 : 氹仔新濠影匯大排檔 (食街遊內)
電話 : n/a
營業時間 : ?
消費 : mop10/head (ie total mop30)
純個人評價 : fair與good之間

















nov 15, 2015 (sun)..........臨上發財巴前..........忍唔住............買咗 :

1) 葡撻 x 3 (@mop10)
-正路,可以
-我都喺鍾意安德x多d

後記
1) 喺地下有條escalator上嚟..............都有10多檔選擇


總結
1) 要多謝友人倆豪咗個床位比我~~~~

2) 今個trip嘅食肆靈感主要嚟自飲食xx嘅呢期............雖然我有質疑佢有無做足site visit..........但呢期佢點咗唔少local/冷門食肆.............無交行貨要讚

3) 今次d targets大部份都去到,食到...........算10分成功............除咗sun早上落咗陣微雨之外............天氣都唔錯..........走時又藍天白雲



日後目標
1) 煥記
2) 明記 (蟹粥)
3) 美丹 (巴東牛肉, 白皮春卷, 雞)

4) 亞伯蛋茶
5) 周記 (白糖糕, 豆腐花, 3色糕)
6) 芬記燒味

7) 聯記麵家
8) 永利軒
9) 新記海鮮美食
10) 丹桂軒
11) 成記粥麵
12) guincho a galera
13) 雄記食品
14) 世記咖啡
15) urban kitchen
16) 雄裕
17) 坤記
18) 荷蘭園泰菜
19) 紫逸軒
20) 不夜天 (焗豬扒飯)
21) 回力美食中心
22) cakez cafe
23) candy cafe

24) 強記大排檔
25) miramar (海鮮飯,牛肋骨)
26) 倫記軟滑腸粉 (蔥花雞蛋腸, 鴨粥)

沒有留言:

張貼留言